Když jsem včera přišel domů ,z čajovny šel jsem si hned lehnout. Ani jsem nevečeřel a skočil rovnou do postele.Sotva jsem se přikryl dekou usnul jsem.
Sen
,,Petre...Petre..vítej doma synu."
Stál jsem uprostřed nějaký cesty,rozhlédl jsem se ale kolem byly jen mraky ... ,,Petre...pojď blíž. Musím s tebouněco probrat synku." Netušil jsemco je to za hlas , ani proč mne nazývá "SYNU" Cesta předemnou se najednou zklikatila a najednou vedla nahoru k velké zlaté budově. Měl jsem strach,žádný podobný sen jsem ještě neměl..ale nejhorší bylo,že to nevypadalo ,jaki sen ale realita. Bál jsem se jít blíž , ale moje veozená zvědavost nalonec vyhrála a já se vydal na cestu.Dveře honosné zlaté budovy se otevřeli a předemnou stál vysoký,hnědovlasý muž ostříhaný na krátko v černém obleku. ,,Vítej doma synku.''
Přivýtal mě a usmál se. ,,Já..je mi lýto,ale nemůžu být váš syn."Muž se znovu usmál a obešel mě kolem do kola . ,,Jsi můj syn..ale teď musíme probrat něco důležitějšího Pete..Mýty o řeckých bozích a příšerách jsou pravdivé. Pandořina skříňka padla do rukou mému bratrovi a ten s její silou hodlá zničit svět! Musíš do tábora Polokrevných a ihned sestavit skupinu hrdinů,kteří ti pomůžou zachránit svět bohů. Nemám už mnoho času. V tom batohu by mělo být vše co budeš potřebovat i s návodem." ukázal na batoh u mé levé nohy. ,,Ještě bych pri tebe měl jeden dar. Nastav ruku Pete. " Do rukou mi vložil modrostříbrný meč. Byl lehký a násherný. Než jsem však stačil poděkovat pokračoval neznámý muž. ,, Už musím jít ..mám tě rád synu ...vždy jsem měl." Všechno zčernalo a já padal do temnoty. měl jsem neuvěřitelný strach.
Probudil mě můj budík. Bylo 5 ráno a já musel vstávat.. vůbec jsem se nevyspal a pořád jsemmyslel na ten sen.. Co to mělo znamenat? Nějakej způsob ,jak se nezhroutitz toho stresu kolem školy? Aaah... hlasitě mi zakručelov břiše a já se vydal so kuchyně. Prošel jsem přes chodbu do kuchyně a viděl mamku,jak mi dělá snídani. ,,Dobrý..Aaawwh.. ráno mami."
,,Ahoj Pete máš hlad?"
zeptala se s ůsměvem,,Hroznej mami..nejradši bych spal ještě půl sne..zdál se mi divnej sen o "tátovi"
zasmál jsem se ale matčin pohled najednou ztuhl. Upustila na zemhrnek s vodou a začala se klepat. ,,Mami cose děje? Jsi v pořádku?? ",,Ty víš ,kdoje tvůj otec Pete?!
,,Zdálo se mi o nějakym chlápkovi a hnědýma vlasama na krátko a v černym obleku..pořád mi řikal "synu" a pak mi dal nějaký věci a ůkol."
zasmál jsem se.,,Pete...je na čase si o něčem promluvit.."
řekla a vzala do ruky telefon.,,Ahooj Rede..Mohly byste prosim s Amandou přijít? O-o-On Kontaktoval Peta..."
Než Red s Amandou přišly seděla mamka u stolu a míchala si lžičkou už studený kafe.
,,Dobrý ráno Pete ."
,,Čau kámo,jak se vede?"
,,Amando..Rede..mohly byjste mu to vysvětlit?"
,,Jistě ...proto tu přece jsme.."
odpověděla Amanda a sedla si vedle mě. Red si sedl na kraj stolu a začal. ,,Víš Pete...Řeck mýty a báje nejsou pohádk..ale zkutečnost.. tvýho tátu jsi nikdy nepoznal,protože je to vládce bohů." ,,Počat..počkat.. to je dneska Apríl ,nebo co? Muj táta že je Zeus ? Vládce bohů,kterej žije na Olympu?" skočil jsem mu do řeči. ,,Tak schválně Pete..dokážeš tohle přečíst?" Amanda položila na stůl kus papíru s Řeckým nápisem. ,,Já Řecky neumi.. " Najednou se ty písmena začali hýbat a místo Řečtiny tam byl Anglicky nápis,který už jsem dokázal přečíst.."Jsi Polobůb.",,Víš Pete..stejně,jako všichni Polobozi máš "disleksii" ale...ve skutečnosti to je jen achopnost číst v Řečtině.
Dodala Amanda..,,Tak fajn.dejme tomu,že jsem ten polobůh..neměl bych.mít nějaký schopnosti?"
,,Pete..nemáme čas na hlouposti.. Co ti Zeus říkal v tom snu?"
Naléhal na mě Red.,,Že Pandořina skříňka padla do rukou jeho bratrovi a ten
s ní chce zničit Svět bohů. Pak mi dal nějakej batoh a meč.",,Kde máš ten batoh?"
optala se Amanda.,,Nevim..vzbudil jsem se a šel jsem do kuchyně "
Red došel do pokoje a přišel zpátky i s batohem..
ČTEŠ
Syn boha?
Fanfiction,,Jak můžu být syn Dia? Zeus je jenom legenda,bohové přece neexistujou!" ,,Opravdu jsi syn Dia a bohové existují." ,,Můj táta zdrhnul ,než jsem se narodil!!"