Mishandeld 2.

123 3 0
                                    

Sophie:

Gelukkig ging Daf mee mijn tas inpakken ik was doodsbang. "Soof waar zit jij met je gedachten ik heb nu al twee keer gevraagd wat je er nou van vind" "eeeehhhh sorry waar van" "van dat je nu in de auto zit van de populairste jongen van school" "o ja dat eeh cool" Max kijkt me aan en legt zijn hand op mijn been die helemaal begint te gloeien.

Daphne:

Ik kijk naar Emiel OMG hoe knap kan een jongen zijn. "Hoelang heb je deze auto nou Miel" zeg ik snel om de stilte te verbreken "een jaartje maar rij er nu een maand in" ik knik "we zijn er" zegt Emiel. We stappen uit Emiel doet de achter klep open en Emiel en ik pakken tegelijk de zelfde tas ik voel dat ik bloos "haha samen deze tillen" ik knik. Max en Sophie hebben Max en Emiels tas en Emiel en ik die van mij en Sophie. We lopen naar binnen en kleden ons om.

Sophie:

Ik lig samen met Max en Emiel in het zwembad "Daf kom nou" roept Emiel.

Daphne:

"Daf kom nou" roept Emiel "nee het is te koud" Emiel stapt uit het water en loopt naar me toe "samen" ik knik en we lopen naar de rand. Emiel staat achter me en duwt me erin "EMIEL!!!!" ik geef Emiel een tik "au" "ah moet ik je trosten" Emiel knikt. Ik geef Emiel een knuffel "aaaahhhhh lief" roept Max. Ik kijk maar Emiel en we knikken en dan zwemmen op Max af en trekken hem onder.

MishandeldWhere stories live. Discover now