Diari Jungkook..

322 28 2
                                    

Background - TaeYeon I

Diharapkan dengar lagu tu sambil baca..

Jungkook menghela nafas.."Huh.."

Lalu mengeluarkan sesuatu dari begnya..

Lalu diletakkan di hadapan meja Bomi..Dan berjalan meninggalkan..

Bomi : Haih..rasa bersalah pulak buat-buat buta..Ape benda ni??

Bomi membelek buku yang muka suratnya tidak kurang daripada 400 muka surat dan padat dengan tulisan..

Muka hadapannya tertulis..'The Secret of my life'

Muka surat pertama diselak..

------------------------------------------------

28.03.2011

Haish jadi budak baru bukannya senang..Today , i'm in College.. Belakang  aku ade sorang ni tapi aku malu nak cakap ngan dia sebab dia ni nampak garang je..Hehe..Tapi aku cuma kenal nama dia je sebab tadi cikgu 'tinggi' tu (Lee Kwang Soo) ade panggil nama dia.. Nama dia Jin..

So pape hal aku tulis lagi ek?

-------------------------------------------------

28.03.2012

Mana eomma ngan appa? Kenapa diorang belum balik? Aku ingat lagi aku pernah tanye nenek aku..Tapi nenek aku asyik geleng je.. Masa tu aku tak paham ape yang dia cuba cakapkan..Selepas hari tu , nenek je asyik jaga aku..Aku merengek nak jumpa mama..Tapi semua tu lepas..

Aku tak sempat cakap ape-ape pon sebelum mama ngan appa accident..Hari-hari aku teman Jimin pergi rumah dia..Untunglah hari-hari mak dia yang masakkan makanan untuk dia..

Kalau masa boleh berputar mungkin aku akan pusingkan waktu mama aku accident nak beli kek hari jadi aku..

haha..takpe aku kuat..

Jungkook

Sincerenly..

----------------------------------------------

28.03.2013

Haritu gelap sangat.. Ape yang ade kat luar sana? Banyak ke orang?

28.03.2002 aku didermakan sepasang mata dari seorang makcik ni..Aku dapat tengok banyak benda..Tapi mak cik tu tak bagi tahu sape nama dia..Sekarang dia dekat pusat OKU semata-mata nak bagi aku mata..

Aku gembira gila..Sebab mata ni aku dapat kawan..Semua sebab mata la..Aku betul-betul terima kasih kat mak cik tu..

Jungkook,

Sincerenly..

-------------------------------------------

28.03.2014

Aku terjumpa seorang budak ni..dia menangis..Rambut dia kuning..Mata dia besar..

Bila aku tanya nama dia, dia kata nama dia Song Ha Roo..

Aku dukung ..dia kata dia sesat..

Nenek aku jadikan dia sebagai adik angkat untuk aku, sebab aku anak tunggal..

Hari aku pergi rumah dia walaupun rumah aku ngan sungguh besar perbezaanya..

Dia dilahirkan dengan keadaan yang serba cukup..Rumah dia besar, cantik..

Rumah aku kecik , gelap.. Tapi satu hari dia takde kat rumah dia..Bibik dia kata dia dah takde kat situ..dia dah pindah..

Jungkook,

Sincerenly

----------------------------------------------

Bomi : Eh? 28.03.2015 takde..


-------------------------------------------

28.03.2016

Aku terjumpa Ha Roo kat Malaysia..Tapi dia tak kenal aku, sebab aku dah berubah..

Tapi ok la..Aku tak tahu la pulak kakak dia buta..Ha Roo tak nak bercakap dengan aku..

Dia dah tak kenal aku..

Jungkook,

Sincerenly..

---------------------------------------

Author's Note..

Ni antara 5 episod terakhir

Fighting!



Ugly Angel [Kim Seok Jin]Where stories live. Discover now