4

518 32 1
                                    

Waiting for Part 4 Right?? Sorry Guys.. Im Busy yesterday.. Here the update ^_^ Let's Enjoy!!^^ ..

Hyeri Room

"Aigo.. Malunya!"

FlashBack >>

"Cakap lah kita nak jumpa sapa?" Soal Hyeri. "Tunggu," Kata Jimin.

"Annyeong," Sapa Jimin. "Annyeong? Yeochin kamu ke?"PnPark,memandang'nya sinis. "Eh..Ani.. Ini Pesakit Chim.Im Her Personal Doctor." Puan Park mengangguk. "Kalau jadi menantu terus.. Lagi bagus..," Hyeri terkejut. 'Someone special tu Omma dia... Malu nasib Jimin tk thu..,'

"Jom, Harini Aunty belanja,." Kata Pn.Park. "Ahh..Nae," Hyeri akur.

End Flashback <<

Skip..
School..

"Hayoung!" Hyeri melambai kearah Rakannya. "Hyeri-ahh!!" Jerit Hayoung. "Miss you Babe!," Kami berpelukan. "Haha..Aku bercuti dengan family je. Bukan pergi untuk selama lama nya..Apa ce kau?" Soal Hayoung. "Camtu je.. Biasa-biasa.. Haha," Jawab Hyeri. "Yow Geng?!" Sapa Mingyu. "Bila masa kau geng kitorg berdua??" -_- Soal Hyeri. "Sejak Semalam. Hoho, kidding..dh jom masuk kelas..nanti kena denda.. tkde duit aku nak bayar!!!" Kata Mingyu. "Kajja!!" Jerit Hayoung dn Hyeri.

Kelas

"Hyeri. Aku dgrkan..Kau ada personal doctor.. Siapa dia? Hensem ke dia? Baik tk?" "Banyak soalan! Okay.. Nama dia Park Jimin.Hensem la jgk. Baik gila!" Kata Hyeri sambil tersenyum malu. "Ceh.. Kau in love eh dngn doctor tu?" Soal Hayoung. "Yup!" Mingyu menyampuk. "Sibuk. Pahal?" "Kita kan BESTIE," Mingyu sengaja menekan perkataan BESTIE. "Yela..Huh.." Hayoung mengeluh. Malas mahu bertekak dngn mamat ni. Boleh masuk hospital aku.

House

"Bik. Mana Dr.Jimin?" Soal Hyeri. "Dia tk dtg lagi," Kata Pembantu Rumah. "Ohh..Yeke..Okaylah kalau mcm tu," Hyeri segera menaiki naik ke tingkat atas.

"Mana Doktor Jimin ni.. Takkan busy kot.. Hurm.. Aku kan pesakit dia.. ke.. dia dh ada girlfriend?!!"

Bersambung!..

Pendekkan?? Hehe.. Xpe xpe kalau Author Sya x busy nanti Author Smbung.. Okay.. Just Wait And See..Heheee. Nak tanya? Jimin dh ada GirlFriend ke?? kalau ada.. melepas lah Hyeri nantii.. Xpe.. Anda akan mengetahui nanti... Tunggu!!!

MY DOCTOR | Jimin Where stories live. Discover now