Part 16

326 24 2
                                    

Cafe

"Hi. Lama tunggu?" Jimin menggeleng sambil tersenyum. "Okay. Ada apa awak nak jumpa saya?" Soalku malu-malu. "Saya dah daftar nak masuk sekolah awak. Jadi pelajar!! Yohoo!" Kata Jimin gembira. "Jinjja?! Yeah!!!" Jeritku gembira. "Esok saya dah start sekolah." "Awak dah beli uniform?" Soalku. "Dah. Cuma belum beli hati awak, cia cia cia" . "Hahahaha. merepek.Hati saya mahal. Mana boleh beli . " Kataku bergurau. "Haneul." Panggil Jimin. "Ne?" Jwbku. "Jom,ikut saya." Kata Jimin. Pantas tanganku ditarik masuk kdalam kereta. Cklik. Pintu dikuci. tingkap ditutup berserta langsir. ekon juga ditutup. Haneul sudah berdebar-debar. "Haneul. Saya sebenarnya ,sukakan awak." Kata Jimin lalu memandang anak mataku. "Jimin.." Jimin memandangku. "Yes?" Jwb Jimin. "Saya pon sebenarnya sukakan awak. Tapi kenapa awak sukakan saya yang berpenyakit ni?" Soalku. "Sebab awak cantik,baik,istimewa. Saya suka." Kata Jimin. "Awak sukakan saya kan?" Soal Jimin. "Yes. I love you more than everything that i love." perlahan lahan Jimin mendekati mukanya lalu menciumku. lebih kurang 1 minit mereka bercium. "Jimin..Panas." . "Oh. lupa nak pasang ekon. Haha sorry." . "Kenapa awak nak confess dalam kereta?" Soalku. "Supaya kita boleh kiss." . "Yah! Jimin Byuntae." Haneul malu. "Takyah la panggil Jimin. Panggil Oppa je " Kata Jimin. "Oppa.. Okay."

House

"Mana Appa dengan Omma?" Soal Haneul. "Dorang pergi honeymoon dekat Paris.2 Minggu nanti dorang balik la." Kaa Jimin. "Oh" . "Nanti Kita honeymoon dekat Dubai nak?" . "Kawin pon tak lagi." Mereka berdua bergelak ketawa. "Oppa. Haneul lapar" Haneul mengusap perutnya. "Sianya Baby Oppa. Jom kite makan dekat luar?" . "Taknak . Ha! Oppa malm nanti kita keluar nak?""Mmm..bagus juga tu." 


BERSAMBUNG


HAHAHAHA XDE IDEA ARHH!!!! VOTE JE ARHH..DN COMMENT 


MY DOCTOR | Jimin Where stories live. Discover now