CAPITOLUL I

39.7K 1.3K 61
                                    

Nota : Va rog fiti indulgente/indulgenti ! Corina_cony, iti multumesc mult si iti dedic tie acest capitol.



Avusese un sfarsit de saptamana groaznic si spera ca saptamana ce tocmai incepuse sa nu fie la fel. Sambata dimineata propietarul apartamentului in care locuia o anuntase ca ar vrea sa il vanda, drept urmare ii ramanea,o luna, la dispozitie ca sa gaseasca altul si sa se mute.

Duminica isi petrecuse timpul intre ofertele de inchiriere de pe internet si telefon : mama ei insista sa se intoarca acasa si sa stea cu ea, asa nu ar mai fi nevoita sa plateasca chirie.Dar simpla idee de a se intoarce in micul orasel de provincie, unde toata lumea cunostea pe toata lumea, si de a suporta privirile curioase ale prietenelor mamei ei, ii repugna.

Dar ziua ii aduse si un pic de speranta,pe seara primise un telefon si fusese chemata la un interviu.Avea nevoie de slujba asta.

Stia ca va intarzia la inteviu,daca nu lua primul autobus, si incerca sa isi faca loc printre trecatori. Alerga spre statie si urca chiar inainte ca acesta sa isi inchida usile.Zambi soferului si dupa ce plati calatoria, se aseza undeva in spatele autobuzului. Stia ca avea de mers in jur de douazeci de minute si apoi ii ramaneau cam cincisprezece minute daca era nevoie sa mai mearga si pe jos.

Era o femeie inca frumoasa, bruneta, cu parul lung,usor ondulat si ochii mari caprui,care atunci cand se enerva deveneau aproape negrii. Nu era prea inalta, dar picioarele lungi dadeau aceasta impresie, iar dupa sarcina isi recapatase silueta cu usurinta.

Privea pe fereastra fara sa vada de fapt ceva. Isi netezi, inconstienta, pantalonul si apoi parul.Se gandea la fiul ei, care o privise cu lacrimi in ochi cu o seara in urma:

- Mami, trebuie neaparat sa ne mutam la bunica? Nu putem ramane aici? Cand o sa imi mai vad prietenii? Avea numai 6 anisori, dar parea mult mai matur si asta datorita schimbarilor ce se petrecusera in vietile lor in ultimul an.

Fusese nevoita sa plece cateva luni la mama ei, pentru ca aceasta suferise o fractura la sold, alunecand pe gheata si nu se putea descurca singura. La intoarcere simtise o racire din partea sotului ei, dar o pusese pe seama oboselii si a problemelor de la slujba. Dupa numai doua saptamani el ii spuse,foarte senin, ca se indragostise de o colega de serviciu si ca aceasta ramasese insarcinata. Parea,oarecum,chinuit de ideea de a fi pus in situatia de a alege intre un fiu si celalalt, dar fara sa mai stea pe ganduri ii spuse ca o sa se mute si ca ar fi bine sa nu faca scandal,daca vrea sa nu ramana singura si fara fiul lor. De parca ii facea o favoare lasand-o sa se descurce singura cu copilul.Prefera ca divortul sa se desfasoare in cea mai deplina discretie, ca sa nu il afecteze prea mult pe copil. Stia, din experienta, ca Daniel, devenea destul de razbunator, atunci cand lucrurile nu ieseau asa cum isi dorea, iar slujba lui de consilier juridic la un mare trust media,ii adusese destule prietenii printre oamenii influenti ai municipalitatii. Judecatorul stabilise o suma derizorie, drept pensie alimentara,pentru ca Daniel Everett stiuse cum sa isi ascunda veniturile reale.

Monica primise custodia fiului lor si isi relua numele de fata, Bennett. Aiden isi petrecea cu tatal sau doua weekend-uri pe luna si jumatate din vacanta de vara.

Avusese noroc ca sefa ei ii o primise inapoi, dar locul de manager la magazinul de imbracaminte,unde lucrase in ultimii 4 ani era ocupat si acum era din nou responsabil de raion. Programul ii permitea sa il ia pe Aiden de la scoala, dar salariul nu era suficient sa ajunga la sfarsit de luna, fara sa faca sacrificii. Scoala, chiria apartamentului si utilitatile inghiteau cea mai mare parte, dar era hotarata sa reziste.

Viata de visUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum