Nota : M-am gandit sa va ofer o mica parte din urmatorul capitol. ;) Sper sa va placa si astept cu nerabdare si mare drag parerile voastre. Va pup. Lectura placuta!
Perspectiva Monica
– Amber, ce surpriza! As putea spune ca este placuta, dar stim amandoua ca as minti!
Ochii ei mai au putin si ies din orbite, cand observa mainile noastre impreunate. Profit de asta si ma inclin spre Chad apropiindu-ma mai mult de el. Arunc o privire calda barbatului de langa mine si spre surprinderea mea, fara sa isi dezlipeasca privirea de a mea, isi pastreaza o mana peste ale mele, iar cu cealalta isi lipeste discret scaunul de al meu si apoi o aseaza protector in jurul umerilor mei.
Hipnotizata de privirea si atingerea lui, intind mana dreapta si il mangai usor pe obraz.
– Tarfa oportunista! chitaie Amber nervoasa si maxilarul lui Chad devine incordat.
– Amber! maraie el amenintator catre fosta sa iubita.
Presionez usor degetele noastre incrucisate, continuand sa il privesc.
– Iubitule, pot sa ma apar si singura de scorpii! spun calma si ma intorc catre siliconata, nu inainte de a remarca licarul de bucurie din ochii lui si zambetul larg.
Amber este vanata de furie si parca ma astept sa vad spume iesind din gura ei. Tanarul de langa ea incearca sa o convinga sa plece, dar nu are sanse.
– Tu, spune ea, indreptand un deget catre mine, sa nu crezi ca scapi atat de usor! Te dau in judecata pentru calomnie!
Pana aici i-a fost. Nu am de gand sa ma cobor la nivelul ei, dar nici nu am de gand sa o las sa castige inca o data.
Daca in urma cu patru ani am renuntat sa folosesc dovezile pe care mi le aratase, John, avocatul meu, despre relatia ei cu fostul meu sot, si faptul ca fusese complicele lui in falsificarea semnaturii mele, acum nu mai aveam de ce sa tac. Atunci imi fusese teama ca scandalul va lua o amploare prea mare pentru ca era, pana la urma, o persoana publica, iar efectele pe care le-ar fi avut asupra lui Aiden ar fi putut fi dezastruoase si nu am vrut sa risc.
Nu imi plac persoanele razbunatoare, dar acum as putea sa le folosesc macar sa ii inchid gura spurcata.
– Calomnie, Amber? Pe bune? Cuvantul asta imi suna atat de cunoscut ... hm ... lasa-ma un pic sa ma gandesc!
Prefacandu-ma ca ma gandesc, imi frec usor fruntea cu mana libera, pentru ca cealalta ramane incatusata in stransoarea mainii lui Chad. Cred ca nici nu realizeaza cat de tare ma strange, dar nu e momentul acum sa ma plang de asta. Am lucruri mai importante de facut.
– Aha, stiu! Mi-am amintit! spun cu o voce incantata. Era trecut pe lista de delicte pentru care a fost condamnat Daniel Everett, fostul meu sot. Bine, asta pe langa fals in acte, uz de fals si multe altele, nu are rost sa le enumeram pe toate acum. Dar stii ce imi mai amintesc?
Amber este acum mai alba la fata, decat rochia de pe ea si incepe sa tremure. A inteles unde vreau sa ajung.
Am simtit cum Chad a devenit mai incordat in momentul in care am pronuntat numele lui Daniel. Nu stiu daca inteleage ceva din ceea ce spun, dar mai are putin si imi rupe degetele.
– Eu nu stiu ce ... se balbaie, dar nu ii dau voie sa continue.
Nu mai vreau sa tac, chiar daca nu voi merge mai departe cu razbunarea, vreau sa scot totul la iveala ACUM.
– Lasa-ma sa termin, Amber! Imi amintesc ceva despre un complice care l-a ajutat in toate astea. Cineva care stia lucruri pe care Daniel nu avea de unde sa le afle. Cineva care cunostea proprietatea familiei Anderson foarte bine. Iar eu, Amber, ...
Intentionat fac o pauza si respir usurat inaite sa spun:
– Eu ... am dovezi ca tu esti acel complice.
Nu stiu ce imi atrage atentia mai mult : ignetul speriat a lui Amber sau expresia de vinovatie a lui Chad.
In sfarsit ma simt ... eliberata de o mare povara, chiar daca mai avem multe de discutat. Ce ramane de rezolvat nu mai are nevoie de spectatori.
– Acum, te rog sa ne scuzi, eu si iubitul meu am vrea sa luam masa in liniste!
CITEȘTI
Viata de vis
Roman d'amourMonica Benett, frumoasa si ambitoasa. Nu suporta minciuna si aroganta, dar e dispusa sa plece capul, pentru a ii oferi fiului sau o viata mai buna. Chad Anderson, frumos, bogat si arogant. Dupa moartea sotiei sale, devenise rece si insensibil. Singu...