Život Henli Hajkl

54 3 0
                                    


Henli Hekel je petnaestogodišnjakinja koja živi sa tatom u Italiji.Ima krupne zelene oči,sitnije usne,smedju kosu do ramena,pegice i nosi naočare.Takodje je vrlo pametna.Svi su je u školi zadirkivali zbog pegica i naočara.Zbog toga bi stalno kući plakala dok bi je tata utešavao.A što je najgore zadirkivao ju je i dečak koji joj se svidjao.On se zvao Dejvid.Dan za danom prolazio joj je u tugi.I evo ga dodje dan za odlazak na fakultet.Tu je bila sve srećnija i srećnija,jer su pegice laganim tempop nestajale.Bila je presrećna.Sad su se mnogi zaljubljivali u nju.A ona nije da joj se nisu svideli neki od njih,ali je ona razmišljala stalno o Dejvidovom ponašanju u srdnjoj školi.Prošlo je mnogo vremena i stigla je prva velika matura.Henli se za nju spremala nedelju dana ranije.Tražila je koju će haljinu,koju frizuru.Našla je šta je tražila.A kad je stigla na maturu svi su je gledali s ljubomorom,pa čak i Dejvid.Bila je divna,Dejvid se odmah zaljubio u nju-znači on je gledao samo kakav je fizički izgled devojke,a ne unutrašnji.A čim joj je rekao da mu se svidja,ona je rekla samo dve reči-PREKASNO JE.Posle toga Dejvida nigde nije bilo.Henli se kajala zbog svojih reči,ali bilo je prekaosno,a možda i nije.Pošto je imala nadu da će ga naći Henli je pokušavala sve.I napokon je došla do informacije da se preselio u London,to je saznala od njegove rodjake.Otišla je u London na njegovu adresu.Čim ga je ugledala potrčala je ka njemu,zamolila ga je da joj oprosti-mada je to on nju trebali da pita ali...nadala se najboljem,i rekao je-DA.Posle toga su stalno izlazili da kažmo na-sastanke.Dejvid je na jednom od njih klekao pred Henli i zaprosio je.Kasnije su postali roditelji,a onda baka i deka.I dodje dan kad su preminuli ali uvek su bili srećni ,čak i gore na nebu.














Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 29, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

U vrtlozima poezijeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora