Bugün hayatımın en zor günü olucak çünkü ben artık bir alfa'yım bir alfa olarak ilk dolunayım. Nasıl olucak ne hissedeceğim, bilmiyorum. Ama şunu biliyorum kontrol edemezsem birine çok kötü zarar vericem.
"Allison" diye bağıran merry'e yastığımı fırlattım."kızım ben dün sana demedim mi bu saaatte gelme ben uyuyacağım " dedim suratıma şaşkınca bakan merry"e.
"Ne oldu" dedim ama o sadecesuratıma şaskınca bakmaya devam etti. Kalktım ve yanına gittim. Tam ona bir şey mi oldu diye aoracakken konuşmama izin vermeyip bana "yüzüne sivilce çıkmış" dedi. Bu lafının üzerine sinirlendim ve merry' attıgım yastıgı yerden alıp kafasına vurmaya başladım. O da yataktaki yastığı alıp bana vurmaya başladı tabi. "Kızım korkuttun beni bir şey oldu sandım " diye söylendim. O ise "yüzüne sivilce çıkmış diyorum, okukun ilk günü bugün yaa". Sinirlendim. Bugün dolunay oldugu için ki bu benim ilk dolunayım gücümü kontrol edemiyordum. Merry benim kırmızı gözlerim, diş ve pençelerimi ortaya çıkmasından korkmuş olacak ki bir kaç adım geri gitti ve bana iyu olup olmadığı mı sordu.
Merry' nin üzerine doğru yürümeye başladım. Ben ona daha çok yaklaştıkça o daha çok bende uzaklaşmaya başlamıştı. Ne yapıyordum ben o benim en ama en iyi arkadaşım hatta arkadaştan öte kardeşimdi
" Allison" diye bağıranın annem olduğunu anlamam uzun sürmemişti. Annemin çok tiz bi sesle bağrdığı anda - okula gitmek ve ya kahvaltı için uyandırırken bagırın- kulağım da şiddetli bi ağrı hissetmem bir oldu. Bir kaç saniye olduğum yerde diz çoktüm ve başımı bacaklarımın arasına aldım.
Annemin virde kapıyı açmasıyla ne yapacağı mı şaşırdım. Annem benim kurt gücümü kontrol edemediğimi ögrenirse beni okula yollamazsı ve bende dedemin iğrenç anılarını dinlemek zorun da kalırdım çünkü beni her gördüğünde anılarını anlatmaya başlıtyodu. Kafamı yatağın altına koydum. Annem " sen orda ne yapıyorsun kızım" dedi. Bende aklıma gelen ilk yalanını söylemek zorunda kaldım çünkü anneme sorduğu soruyo hemen cevap vermezsem ona yalan söyleyeceğimi anlardı. " anne bura çok tozlu yaa, neden temizle miyorsun? " dedim merry'e baktıgımda onun üzerine doğru yürümemi unutmuş olacak ki bıyık altından gülüyordu. Anneme döndüğümde omuzuma terlik yemem bi oldu. " bis bulduysan kalk temizle"
Annemden terlik yedikten, azar işittikten ve üzerimi değiştirdikten sonra okulun yolunu tuttuk. Okulun biraz ilerisindeki parkta bembeyaz tenli güzel bir kız gördüm. Gerçekten güzeldi. İkerlemeye devam ettik. Çok agır bir kan kokusu alıyordum ama tanıdık birirnin ama kim olduğunu bilmiyodum. Bunu merry'e söylemek için arkamı döndüm ama o yoktu. Merry yoktu nereye gitmişti bana haber vermeden. Sonra merry' i aramaya başladım. Ormana doğru koştuğunu gördüm ve beşinden hızlıca koşarak yanına gittim. Yanına ulaştığımda gördügüm manzara karşısında olduğjum yerde kaldım. Zayn yerde kanlar içinde yatıyordu merry'de yanına oturmuş zayn' in elini tutuyordu. Koşarak yanlarına gittim. " olamaz" dedim birden merry " ölmüş" dedi ve ağlamaya başladı. Bunu kim yapmış olabilirdi, o daha çocuktu.- 12 yaşındaydı-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlğın Gölgesi
RandomKardeşi vahşice öldürülen merry'nin kardeşinin katilini bulmak için tüm çabalar boşa mı çıkacak? Yoksa her zaman yanında olan, her konuda ona destek çıkan arkadaşı ( kurt ) Allison onu bu karmaşadan kurtarabikecek mi ??