Zayn öleli bir hafta oluyordu. Ben kardeşimi çok özlemiştim. Annem ve babam öleli bir yïl bile olmadan zayn'i kardeşimide kaybetmiştim. Kimsesiz, yapayanlızdım. Yanımda ne annem,babam nede zayn vardı. Tektim. Aşık olduğum kişiyi anlatacagım, üzüldügümde omuzunda ağlayacağım, mutlu olduğumda sarılacağım bir ailem yoktu. Tamam, Allison vardı hep yanımdaydı evet onunlaarkadaştan öte kardeştik amao, ailemin yerini tam anlamda tutmuyordu. Hep bir şey eksik kalıyordu.
Bu olaydan sonra ne Allison nede ben okula gitmemiştik. Ama bu haftagitmemiz lazımdı. Ofladım. Artık zayn , annem ve babamı düşünmek istemiyordum ama aklımdan çıkmıyorlardı. Onları ne kadar çok düşünürsem o kadar çok üzüleceğimin farkındaydım artık. Düşündükçe kalbimdeki boşluk o kadar çok büyüyordu ve o boşluk büyükçe yapamıyordum. Yaşayamazdım.
Ne düşünüyordum ben. Yataktan kalktım saat gecenin 3'üydü. Allison'ın yanına gitmek omunla konuşmak istiyordum o bana iyi geliyordu. Üzerime siyah pantolonumu ve siyah dar tişörtümu geçirdim , hırkamı giymeyi unutmadım tabi .Allison'ların evinin yolunu tuttum. On, on beş dakika sonra evlerinin önüne geldim. Kapıyı çaldım açan olmadı. Bir kaç saniye bekledim belki şimdi gelip açar diye ama açmadı. Cebimden telefonumu çıkarttım. Tam Allison'ı arayacakken kapı açıldı ama kimin açtığı belli değildi. Korkarak içeri girdim.
"A...Allison.." diye seslendim.ses gelmeyince daha korkmaya başladım. "Allison nerdesin bana şaka yapıyorsan hiç şaka kaldıracak durumda değilim... Ben ben korkuyorum Allison lütfen yanıma gel" dedim korkarak. Daha fazla burada kalamayacağımı anladım ve kapıya doğru ilerlerken birden hızlı biri ,çok ama çok hızlı biri kapıyı kapattı.
"Seen kii..m.sin" dedim titreyen sesimle. Korkuyordum çok. Allison lütfen bana yardım ett. Ağlamaya başladım. "Korkma canını yakmadan senide öldüreceğim" dediği anda cesetleri bulduğumda attığım çığlığı attım ve geriye doğru hızlıca yürümeye başladım. "Kormaaa dedim sana" dedi. Bana doğru ilerlwmwye başladı. Bende geriye doğru gittim hızlıca ama duvara çarpınca eğildim ve yere oturdum ve daha çok bağırarak ağlamaya başladım. Yanıma gelip oturdu " çok güzel bir kızsın Merry ama ölüceksin" dedi. "Ölüceksin" .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlğın Gölgesi
RandomKardeşi vahşice öldürülen merry'nin kardeşinin katilini bulmak için tüm çabalar boşa mı çıkacak? Yoksa her zaman yanında olan, her konuda ona destek çıkan arkadaşı ( kurt ) Allison onu bu karmaşadan kurtarabikecek mi ??