dalsze losy Pati

46 4 2
                                    

Pati przyszła do domu cała zapłakana. Wzięła do ręki żyletkę i gdy już miała dotknąć ją do swoich żył powiedziała NIE. Nie będę się okaleczać przez jakiegoś idiotę. Z jednej strony nadal podkochiwała się w Niallu, a z drugiej strony była wściekła na niego i swoją przyjaciółkę. Postanowiła więc zadzwonić do Milki, żeby się spotkały.
Ona zgodziła się, ale powiedziała, że przyjdzie że swoim nowym boyfriendem. Gdy przyszli Pati zachowywała sie dziwnie zwłaszcza w stosunku do Lou. Para cały czas trzymała się za ręce. W końcu dziewczyna nie wytrzymała. Walnęła Milkę w twarz, a ona odpowiedziała jej tym samym. Rozdzielił je Louis. Chwycił swoją nową dziewczyne i wyszli z mieszkania. Powiedział jej żeby nie spotykała się już z tą wariatką.
Kilka dni po tym wydarzeniu odbywał się event z youtuberami w Krakowie. Milka bardzo chciałaby tam jechać, ale Louis nie był zachwycony tym, że będą musieli opuścić Londyn. W końcu jednak zdecydowali, że pojawią się tam razem. Kiedy przylecieli na miejsce do Louisa podbiegł tłumy fanek w tym znana youtuberka littlemooonster96. Milka od razu ją zauważyła i zaproponowała zeby razem ze mną i z Lou pojechała do Londynu i poznała reszte zespołu.
Angelika zgodziła się.

Spełnione marzeniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz