Ayaz şarkılar söylüyordu.
Duş alıp bebeğimi doyurdum.
Onu yatağına bıraktım. Gözlerini çok kısa açıyordu sonra tekrar kapatıyordu.
Erken doğduğu için bu normalmiş.giyinip aşağıya indim.
Hala çok ağrım vardı ve ilaç içemiyordum.
Kapıya yaslanıp Ayazı izledim.
Etrafında dönüp randyodaki şarkıya eşlik ediyor sonrada masaya Kızartma koyuyordu.
Portal suyu sıkıp yumurtayı dilimledi.Yanına gidip ona sarıldm.
Ne zaman uyandın dedi şaşkınlıkla.Duş alıp seni izleyecek kadar vaktim oldu dedim ve onu öptüm ve bunu kısa tutdum. Yoksa Ayaz durdurulamıyordu.
Kahvaltıyı yapıp yatak odasına çıktım. Bebeği emzirmem gerekiyordu.
Zaten azıcık yiyordu aç kalmamalıydı. Yoksa sarılık olurdu.
Gözlerini açtığında ona gülümsedim.Merhaba bebeğim dedim.
Onu yatağın üstüne yatırıp altını açtım.
Gülümsemişti galiba.
Bur yerine bir şey olacak diye korkuyordum.
Her gün yıka ki çocuk çabuk büyüsün.
Banyo suyunada tuz koy ozaman teri kokmaz dedi sultan nene.
Ben onu tutarken bile korkuyordum.Sevgilim dedi Ayaz.
Gel ayaz dedim.
Kapıdan içeri başını uzattı.
Ceylin abla alya asya geldi ve annem ve annem dedi.Tamam gelsinler dedim.
Sen yıkayamazsın şimdi bunu biz geldik dünürle dedi annem.
İyi yapmışsınız dedim.
Ay bu çok güzel ama ya dedi alya.
Kıskanma cadı dedi ayaz ve yatağa uzanıp kızını öptü.
Kim kıskanıyor acaba dedi asya ve bebeği Ayaz'ın yanından bebeği alıp kucağına sevmeye başladı.
Sende hamilesin doğurur kendi çocuğunu sev dedi Ayaz'.
Elalemin çocuğu olmuş tutmuş cükünü koparmış dedi ceylin abla.
Annemlerin ikiside onlara gülüyordu.Kızım sen bir çocuk doğurdun ama bunlar daha çok ilgiye muhtaç dedi Ayaz'ın annesi.
Telefonum uzun uzun çaldı
Kapıda ağaç oldum kızım dedi nehir.Son çocuk da geliyor dedim.
Alya koşup kapıyı açtı.Nerdeymiş benim güzelim dedi ve bebegi ceylin abladan aldı.
Amanda aman ne tatlısın.sen dedi ve onu öpmeye başladı.
Nazlı ben bunu yerim ya çok tatlı bu dedi nehir.
Bırak kızımı pis yamyam dedi ayaz ve yaprağı ondan aldı.Aaa yeter ama dışarı hepiniz çocuğu yıkayalım bizde dedi annem ve hepsini götürdü.
Ayazda yavru kedi bakışı atıp ben kalsam olmazmı anne hem daha sonra Nazlıya yaprağı yıkamada yardım ederim dedi ayaz.
Ben gülerken Ayaz'ın annesi.
Çık oğlum dışarı daha sonra öğrenmek için vaktin olcak dedi ve onuda dışarı attılar.Bak kızım Ayaz'ın sana olan aşkı. Malum hepimizce ama önce kendini toparla bir müddet.
Hem iki yıl süt vermen gerek bebeğe.
Dedi Ayaz'ın annesi.
Tabi tabi ben bi ayaza bakıp geleyim siz yıkayın yaprağı başlayın geliyorum dedim.
Adına karar verdiniz demek dedi annem.İkiside kendi isimlerini vermemizi.istiyordu.
Yaprak olacak o dedim.ve Bebeğimi öptüm.
Ben giderken aglamıştı.Hemem geri döndüm. İçim yanmıştım sanki.
Merak Etme bişeyi yok. Dedi annem ve beni odadan çıkardı.
Ayaz kapının önünde bir ileri bir geri yürüyordu.
Aşkım dedim.
Aşkım içeri girebilirmiyim dedi ayaz kapıya bakarak.Ayaz annemler içerideki ne bu korku sevgilim bebek bakmayı senden benden daha iyi bilirler sakin ol dedim kızar gibi.
Annelik tavırlarını sevsinler dedi ayaz ve beni yaprak için hazırladığımız odaya çekti.
Ayaz dedim kızarak.
Bi öpücük sonra bırakırım dedi ayaz.
Ben de bunu dicektim dedim.ayazaNeyi dedi ellerini belime dolayıp beni kendine çekti ve boynumu öpmeye başladı.
Annen dediki bana bir müddet yaklaşmicak ve iki yıl baska çocuk yokmuş dedim.
Ayaz kahkaha ile güldü.Çocuk sutten kesilene kadar olmaz zaten.ama iknci çocuk zaten diğeri sütten kesilince hemen oluyor.dedi beni kendine çekip.
Annem beni senden ayıramaz nazlı.
Kimse ayıramaz aen topla kendini biraz ben biliyorum olacakları dedi ayaz ama O gülüş.neydi öyle.
Hımm ne olacakmış dedim kur yaparak.Saçımı önümden çekip burnunu boynumda dolandırıp bir kaç küçük öpücük bıraktı.
Ne ara ellerimle saçlarını karıştırmaya başladıysam ayazda beni kucağına kaldırmış deli gibi öpüyordu ve bende fazlasıyla tahrik ederek karşılık veriyordum.Nefes nefese kalınca alnını alnıma dayadı bana kur yaparsan dedi ve beni tekrar deli ederek küçük Öpücükler le cezalandırdı çok daha kötü cezalar alırsın ve bu ikimizinde kolay geçireceği bir zamam değil dedi.
Anladım ben gideyim sen duşa gir dedim ve kollarından sıyrılıp kaştım.
Kendi kocamdam kaçıyordum.resmen.
Bebeğim yıkanmış ve havluya sarılıyordu.
Emzir biraz kızım sık sık emzirmen gerek dedi annem.
Öyle yapıyorum zaten ayaz her dakika tepemde dedim.İkiside bana güldü.
Sonra ikisininde arkaya baktığını gördüm.Ayaz arkada durmuş.
Ne olmuş yani tependeysem yardımcı olmaya uğraşıyorum dedi.Uyusun bebek bırakın dediler.
Ve aşağı indik herkes gülüp eyleniyordu.
Bebeğin ağladığını duyunca hemen yukarı koştum. Bebeği kucağıma alıp emzirmeye başladım.
Yaprağı tekrar uyuttuğumda Ayaz içeri sessizce girdi.Herkes gitti sonra geliceklermis dedi ayaz.
Tamam dedim fısıltıyla.
ve ayazda yanıma uzandı sizi cok seviyorum dedi ve eğilip önce beni sonra kızımızı öptü.Uyu biraz gece uykusuz kaldın yorgunsun dedi ayaz ve beni göğsüne çekip battaniyeyi örttü.
Bebeğimiz de diğer Yanındaydı.Gözlerimi kapattım tam uyumak üzereydim ki büyük bir çığlıkla uyandım yaygaracı bir kızım vardı ve ağlıyordu.
Ben uyuturum dedi ayaz ve ben gözümü geri kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebek Mi? Ben Mi ?
HumorEvlilik mi ben mi? 2 si Bebek mi ben mi? Nazli: Ayaz benim canım kiraz çekti. Ayaz: kiraz mi?Bu saatte nazli bana da acı sevgilim. Hastaneden yeni geldim ve yorgunum. Nazlı: sen beni sevmiyorsun artık. Kilo aldım diye beğenmiyorsun beni artık bil...