TAVŞANLAR GÖTÜRDÜ
Bir rüyaydı her şey. Belkide bir masalın mutsuz sonu. Kim bilebilirdi ki? Belkide her şey bir sondan ibaretti.
MUTLU SONLARA ALIŞMAK SAÇMALIKTAN İBARETTİ. HAYAT HEP ACIMASIZDI. VE BİZ BUNA ALIŞMAK ZORUNDAYDIK. HER ŞEYDE EN KÖTÜSÜNE HAZIR OLMAK GEREKİYORDU.
DİPSİZ KUYUYA DÜŞMEDEN KUYUNUN DİBİNDE Kİ HER ŞEYE HAZIR OLMAYA ÇALIŞMALIYDIK. YOKSA KAYBOLURUZ. SESSİZLİĞE ALIŞMAK GEREK. İLERDE SESSİZ KALINCA HERKES, SENİNDE SUSMAYI BİLMEN GEREK.
HAYAT GİBİ BELİRSİZ VE KAYIP OLMAK GEREK. KAYBETMEYE ALIŞMAK GEREK. YAŞAMIN KURALLARINA UYMAK DEĞİLDE HAYAT GİBİ KARMAŞIK OLMAK GEREK. RUHUNU KAYBEDERSEN KARANLIĞA HAPİS KALIRSIN.
KARANLIĞA ALIŞ. ÖLÜMÜ SEV. VE HAYATLA AT ADIMLARINI. KARANLIK ESİR ALACAK SENİ, KORKMAMAYA ALIŞ. ÖLÜM ALACAK SEVDİKLERİNİ, ÖLÜMÜ SEV Kİ SEVDİKLERİNE GÖTÜRSÜN ZAMANI GELİNCE SENİ. HAYAT GERİDE BIRAKMAYA ÇALIŞACAK SENİ, PES ETMEDEN AT HER ADIMINI ONLA. BIRAK NE KARANLIK KORKUTSUN SENİ, NE ÖLÜMÜM MERHAMETSİZLİĞİ, NEDE HAYATIN SENİ GERİYE İTİŞLERİ ETKİ ETSİN SANA.
YALAN DÜNYANIN YALANLARINA KANMIŞ BİR ÇOĞU. BOŞVERSENE YAŞANANLARI. HEPSİ GEÇECEK BİR GÜN. HER ŞEY Bİ YALANKEN NE ANLAMI VAR ÜZÜLMENİN?! ZATEN YOK OLMAYA GELDİK. SINAVLARI ATLATIP RAHATA KAVUŞMAYA GELDİK. ONCA PEYGAMBER GELDİ. ÇOĞU İNKAR EDİLDİ. KARŞI GELENLER HEP Bİ FELAKET YAŞADI.
ONCA YALAN MASALI DİNLEMEYE BIKMADIN MI İNSANOĞLU? ANLATILAN HER MASALI DİNLEYİP HAYALLER DE YAŞADIN YILLARCA. GERÇEKLERİ GÖRMEYİ HEP İNKAR ETTİN. YALANLARA O KADAR İNANDIRDINIZ Kİ KENDİNİZİ DOĞRULARA NE DİLİNİZ VARIYOR NE GÖZÜNÜZ GÖRÜYOR.
7 ONU SEVEN CÜCEYİ DEĞİLDE PRENSİ SEÇEN PAMUK PRENSES GİBİ OLMAK İSTEDİNİZ. HAL BU Kİ ONUN YAPMASI GEREKEN ONCA ÖLÜMLE KARŞI KARŞIYA GELİŞİNDE VE KURTULUŞUNDA ŞÜKRETMESİ GEREKİYORDU. AMA O HEP PRENSİNİ DÜŞÜNDÜ. NE KADAR DA APTALDI.
PEKİ KÜLKEDİSİNE NE DEMELİ. HİKAYENİN SONUNDA O PERİYE Bİ TEŞEKKÜR BİLE ETMEDİ. SÖZDE MERHAMETLİ KÜLKEDİSİ HERKESİ EZDİ GEÇTİ. VE SİZ HİKAYENİN SONUNDA NE ÜVEY KARDEŞLERLE ANNEYİ DÜŞÜNDÜNÜZ NEDE O PERİYİ. ONLARA NE OLDUĞUNU UMURSAMADAN MUTLU SONU OKUDUNUZ. SADECE BENCİLLİK ETTİNİZ. HEP YALANLARA İNANDINIZ.
MUTLU SON HERKESİN MUTLU OLDUĞU Bİ SON OLMALIYDI. CÜCELERİN TEKRAR YANLIZLIĞA BÜRÜNDÜĞÜ, PAMUK PRENSESİN PRENSİNE KAVUŞUP 7 CÜCENİN DÖKTÜĞÜ GÖZYAŞLARINI HİÇE SAYDIĞI BİR HİKAYE MASAL OLAMAZ. AVCI ÖLDÜ HİKAYEDE. PAMUK PRENSES ONUN İÇİN YAS BİLE TUTMADI. NAKÖRSÜN PAMUK PRENSES. BUNLAR MUTLU SON DEĞİL. BUNLAR SADECE BİRER YALAN.
ŞİMDİ BİR KİTABIN TANITIMI BÖYLE Mİ OLUR DİYORSUNUZDUR.
BU GERÇEK MUTLU SONLARIN OLDUĞU BİR HİKAYE. NE BENCİLLİK YAPAN BİR KÜLKEDİDİ VAR, NE NANKÖR BİR PAMUK PRENSES VAR, NEDE AYAKLARI VAR DİYE BİR PRENSE AŞIK OLUP ONCA DENİZ CANLISINI HÜZNE BOĞAN BİR DENİZKIZI VAR.
BU HİKAYE AŞKI İÇİN KARDEŞLERİ İÇİN KENDİNDEN VAZGEÇEN BİR TAVŞANIN, BAŞKALARI İÇİN SEVDİĞİNE KAVUŞMAYAN BİR ERİK'İN, AŞK İÇİN SEVDİKLERİ İÇİN ÖLENLERİN, AŞK İÇİN RUHUNU ALEVE VERENLERİN, MUTLU SONLAR İÇİN ÖLENLERİN HİKAYESİ.
BU HİKAYE BENCİLLERİN DEĞİL FEDAKATLARIN HİKAYESİ. BU HİKAYE YALANLARIN GRİYE BULANDIĞI BİR HİKAYE. KARANLIKTA YAŞAN AMA SAVAŞANLARIN HİKAYESİ.
"KARANLIK SİYAHIN ÖLÜ HALİYDİ. SİYAHA DOKUNABİLİRSİN AMA KARANLIK DOKUNULMAZDIR. KARANLIK ÖLÜLERİ İSTER. YA ONLA ÖLÜRSÜN YADA YAŞARKEN ÖLÜRSÜN."
SAÇMA YALANLAR. BENCİL İNSANLAR. DÜNYAYA HAPSOLMUŞ RUHLAR. BU HİKAYEYİ ONLAR ALEVE VERDİ...
Ruhu Kayıp Kız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAVŞANLAR GÖTÜRDÜ (ŞİMDİLİK ASKIDA)
Romance"Ben Rüyaydım. Bitti. Bu bir masaldı. Sonu karanlığımda kayboldu." Küçükken demiştir anneniz yada babanız en azından bir kerede olsa. Elinizde zararlı bir şey varsa arkasına saklayıp "Yok. Tavşanlar götürdü." diye sizi kandırmıştır. Buda öyle bi mas...