Sabah ki olaydan sonra annemler beni okula kendileri bıraktı.Bu uzun zamandır oluyor başım dönüyor ,ağrıyor ve yere düşüyorum. Bügun okulun ilk günüydü. Ama ben her zamanki gibi üzerime bi tişört ve siyah pantolonumu giyip evden çıkıyordum ki işte biliyorsunuz annemler beni durdurdu ve okula onlar bıraktı. Okula gittiğimde her zaman ki gibi okulu hiç özlemediğimin kokusunu içime çektim. Okulda sevgisiyle dolaşan Tiplerden değilim genellikle kanka çünkü hiç sevgilim olmadı.Şimdi yalan söylemeyeyim yakışıklı biriyim.(Yani sanırım öyleyim çünkü neredeyse okulun bütün kızları bana çıkma teklifi etti. )Sınıfa girdiğimde pek bi değişiklik göremedim. Hemen kankalarımın yanına gidip onlarla merhabalaştım.tam yerime geçiyordum ki birini gördüm.o kadar güzeldi ki ona saatlerce bakabilirdim. Tam yanına yaklaşıp adını soracaktım ki( tabi bu sadece aklımda geçirmiştim.)içeri öğretmenimiz girdi .öğretmeni tanımıyorsanız söyleyeyim bu bay Derek.Kendisi biraz gariptir .Sanki içine bir şey kaçmış gibi davranır. Ama farklı bir olayla değişebilir . Hemde aniden tatlı masum bir öğretmen olabilir.Neyse öğretmen hakkında çok konştuk. Zaten ben şuan öğretmene kızgınım . Çok erken geldi ben daha bizim sınıfa gelen kızın adını öğrenecektim. Gerçekten kafayı yemiş gibi hissediyorum. Neredeyse okuldaki bütün kızlar bana çıkma teklifi etti ve reddettim ama şuan daha okula yeni gelmiş bi kıza aaaa her neyse neden böyle oldu bana.Ders zili çaldı ve öğretmeniz derse başladı.