Bir ağacın üstündeyim. Annem karşımda beni izliyor. Teresa elinde bir bıçakla yanımda oturuyor. Sonra yavaşça ağaçtan inip anneme yaklaşıyor. Yanına gidip bana bakıp gülüyor ve bıçağı annemin karnına saplıyor. Sonra kahkahalar atıp "Üzgünüm Dylan ama insanları öldürmek hoşuma gidiyor deyip ayağıma kadar uzayan ve başında "ÖLDÜRECEĞIM İNSANlAR" yazan ipucun bir liste çıkartıyor. "Sırada sen varsın!"Yanıma yavaşça yaklaşıp benim işim bu diyor ve bana bıçağı saplıyor...
Yatağımdan sıçrayacak uyandım. Yanımda sadece Teresa vardı.Biraz sakin olmalıydım. Bence Teresa burda benim için vardı. Uyandığımı görünce "Tamam sakin ol gideceğim."dedi. Ben ise"Lütfen kal."dedim. Teresa bu sözüme şaşırmış olmalıydı. Ona rüyamı anlattım. Dinlerken biraz tedirgin davranıyordu. Sonra dayanamayıp sordum. "Insanları öldürdüğünü düşünmüyorum ama herhangi bir işin var mı?"Biraz düşündü ve "Evet okuldan sonra bir yerde çalışıyorum ama emin olabilirsin ki insan öldürmüyorum. "
"Peki ne işinde çalışıyorsun Teresa?"
Bir şirkette garsonculuk yapıyorum ."Buna pek de inanadım gelmemişti ama tamam deyip geçtim. Sonra içeri Kankalarım girdi. Tabi yanımda Teresa'yı gördüler ve teresadan dışarı çıkmasını benimle birşey konuşacaklarını söylediler.
Newt:"Dylan sana birşey söylememiz gerek."
"Sizi dinliyorum ..."