Merhaba arkadaşlar umarım hikayemi beğenirsiniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın :)
Medyada kellyBenim adım kelly 19 yaşındayım sağlık meslek okuyorum o gün yine servise yetişmek için koşuyorum şoför alıştı artık bana her gün koşuyorum yetişmek için. Sonunda servise yetiştim şoför kapıyı açtı ve bindim. Servis çok olmasa da doluydu boş bir yere geçip oturdum iki saate okula gidemedik servis çok yavaştı bir de şu kırmızı ışıklar yüzünden. okula vardık sonunda anlaşılan zil çalmıştı hemen koridorda ki dolabıma çantamı bırakıp kitaplarımı aldım dersimiz matematikti şu sevilmeyen, lanet olası ders çok sıkıcı ve anlamsız bir ders şu adamın kafasına düşmeseydi elma hiç bir şey olmayacaktı her neyse derse girdim boş yer kalmamıştı sadece hiç konuşmayan kız olan monie'nin yanı boştu. Gidip yanına oturdum hoca hemen derse başlamıştı x/y=V=? off çok saçma ve zor. sadece 3 ay kalmıştı staja başlamama ama yurtta kaldığım için ek iş olarak garsonluk yapıyorum. Sonunda tenefüs oldu kahvaltı etmediğim için tost ve çay aldım ve gidip boş olan bir masaya geçip oturdum yanıma şu benden hoşlanan jake geldi.ve oturdu "selam güzel kız" dedi "defol git başımdan jake" dedim.
Telefonuna gelen mesajla hocadan izin alıp eve gittim annem hastaneye kaldırılmış hemen hastaneye gittim annem sadece bayılmış bir şeyi yokmuş içim rahatlamıştı.
Eve gittim bu gün okulu Assam bir şey olmaz herhalde dedim ama bu gün yeni biri gelicekti. Hemen okula gittim yeni gelen çokcukla aynı anda girdim içeri çocuk çok tatlıydı. sabah ki yerim olan monie'nin yanına oturdum hayret monie bana "selam genç" demişti "selam" dedim benimle ilk defa konuşuyordu.yeni gelen çocuk Michael gerçekten çok tatlıydı göz kamaştırıyordu sanırım ondan etkilenmiştim. Yeni gelen çocuk yanımda duran boş sıraya oturdu "selam" dedim "selam" dedi neredeyse ders boyunca onunla konuştuk tenefüs olmuştu nihayet kantine gittik beraber bir masaya geçip oturduk. Neredeyse kanka olmuştuk telefon numaralarımızı falan verdik birbirimize facebook,twitter,instagram,kiwi swarm vb. Şeylerden ekleştik eve gidince direk telefona sarıldım. Saatlerce mesajlaştık ertesi gün hafta sonuydu onunla buluşucaktık...