Medya da Michael
O gün geldi sonunda siyah kollarımın yarısına kadar gelen göbeği açık bluzumu altıma beyaz şortumu giydim saçlarımı dağınık topuz , hafif eyeliner ve ruj sürerek çıktım. **** cafesinde buluşucaktık aslında ama giderken karşılaştık ve cafeye beraber gittik boş bir yer bulup oturduk kahvaltı edecektik serpme kahvaltı istedik.
Kahvaltı bittikten sonra sahile çıktık ve beraber yürüdük öylece yürüdük ve konuştuk annemler 2 ay burada olmayacaklardı yurt dışına gideceklerdi. Ev tamamen benim oluyordu hava kararmaya başlayınca eve gitmeye karar verdik. O benden ayrıldı bende bir mağaza da hırka görmüştüm onu almaya girdim. Hırkayı aldım ve dışarı çıktım hırka siyah ve uzundu arkamdan bir siyah araba ve bir adam beni takip ediyordu siyah araba bana yetişti ve durdu oradaki adam beni tutup arabaya bindirdi kaçırılmıştım bu da mı gelecekti başıma beni depo gibi bir yere götürdüler sanırım patronları kabadayı gibi biri gelip karşıma oturdu. Ve "oğlumu etkilemeni onunla sevgili olmanı istiyorum" dedi "beni bunun için mi kaçırdınız ve senin oğlun kim!?" diye bağırdım. " adı jake seni seviyor" dedi. lanet olası jake peşimi bırakmıyor. "Eğer onunla sevgili olmazsan seni öldürürüm!! Seçim senin" dedi korkmuştum ama başka bir çarem yoktu bu aşk oyununu oynamalıydım ama ben jake'i
Değil Michael'i seviyordum. Michael'a ulaşmam lazımdı ama başka çarem yoktu yoksa ölücektim ve bir daha Michael'i göremiyecektim "kabul ediyorum" diye bağırdım "ama şartlarım var" dedim "neler onlar" dedi "1. Michael'e ulaşıcam 2. Bana zarar gelirse oyunu bırakırım!" diyerek şartlarımı söyledim bana telefonu verdi"ama oyun oynadığımızı söylemeyeceksin" dedi "tamam!" dedim. Ve michael'ın Telefon numarasını çevirdim çalıyor çalıyor oh açtı "alo Michael ben kelly" dedim "kelly bu telefon numarası kimin" dedi "boş ver onu bunu buluşmamız lazım" dedim "tamam nerede" dedi "**** cafesinde" dedim ve kapattım. Benim için ayrılmış bir odaya gittim orada her şey vardı hazırlandım ve çıktım buluştuk beni dinlediklerini biliyordum ve Michael'e hiç bir şey söyleyemedim. Ve konuştuk öyle ona her zaman görüşemeyeceğimizi söyledim.
Ertesi gün (okul günü)
********
Sabah telefonunun çalmasıyla uyandım ve arayan şu lanet olası pislik jake'nin babası açtım "bu gün jake'ye onu sevdiğini söyle" diyip kapattı sinir bozucu bir şeydi.okul formalarımı giydim saçımı tepeden topuz yaptım beyaz adidaslarımı(reklam amaçlı değil) giyip çıktım servise tam zamanında yetiştim şoför de bende şaşkındım. okula vardığımızda karşımda Michael vardı hiç bur şey demeden yanımdan öylece geçip gitti selam bile vermeden bir şey mi öğrendi acaba peşinden koşacakken jake arkadan bağırdı "nereye gidiyorsun Sevgilim" dedi şaşkındım ben onun sevgilisi değildim...