{Lynn}
Zoals ik al zei, ik ben geen meeloper.
Die poederdozen gaan maar, maar ik niet.Kaj komt naar me toegelopen.
"Hey, kom je ook?" Zegt hij, met zijn mooie lichtblauwe ogen.
Ho! Zo mag ik niet denken, hij is een player en hij gebruikt je.
"Nee, doei Kaj." Knipoog ik naar hem.
En ik kleed me verder aan.{Kaj}
Pittige tante dus.
Ik zal, en MOET haar krijgen.
Alleen voor in bed. Meer niet.
Ik hoef die lelijke trol niet als mijn vriendinnetje.
Maar die mooie , mooie chocolade bruine ogen. Om in te smelten gewoon.
"Kaj?" zegt Dioni. "Kahaaaj?".
"KAAAAAAAAAAAAAJ!" Roept Dioni nu zohard dat heel de school het waarschijnlijk kon horen.
"Euhh. wat nee tuurlijk niet." mompel ik opeens zonder reden.
"We moeten gymen, kom je nog? " zegt hij met een rare blik wat er aan de hand is.
"Oh...ja,ja ik kom al." zeg ik mompelend, en ik loop achter Dioni aan.{Tijdssprong}
{Lynn}
Thuis aantekomen ren ik meteen naar boven.
Ik spring met een plof op m'n bed , en check m'n appjes en dat soort dergelijke.
Raar, maar waar, ik heb een appje van Kaj, geen idee waarom of hoezo.
Maar genoeg getreuzel, ik klik Kaj aan en lees het berichtje .xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoooxoxoxoxoxox
IK HEB DE VIJF READS HALLOOOO, voor mij is het heel bijzonder. Dus ik heb iets voor jullie.
Willen jullie dat er een rol van een van jullie bijkomt, en dan mag je kiezen, Pester, Meeloper Kaj's vriendinnetje.
Als jullie dat willen, zet het in de comments! Ik ga tot de drie rollen, maar onthoud, Kaj en Lynn zijn de hoofdrollen, dus die komen er alsnog vaker in voor!
JE LEEST
In with a Player. {Kaj van der Voort }
Romance"Dacht je nou echt dat ik om je gaf?" "Dat ik gevoelens voor je had?" "Niet zo dom doen." "Dacht je dat je mij kon krijgen? " "Alleen om je in bed te krijgen."