Part 6.

161 6 6
                                    

{Lynn}

Sascha : " En het tweede ding is....
Je bent geadopteerd. Je ben eigenlijk mijn kind, maar we konden niet voor jullie allemaal zorgen, maar als je wilt kun je nu wel intrekken?

Lynn : " Euhh... wow.. wel onverwachts allemaal in een keer, maar ik moet allemaal dingen regelen, ik zie wel of ik het doe ja of nee, doei Sascha.

En ik hang op, ik laat mezelf op m'n bed vallen, m'n ouders, waarvan ik dacht dat ze mijn echt bloedeigen ouders waren, zijn eigenlijk gewoon... vreemde mensen. Gelukkig zijn ze op zakenreis, dan heb ik ook geen gezeik aan m'n kop. Een traan glijd langs mijn wang. Ik veeg hem ruw weg. "Nee... je mag niet huilen, je bent toch geen mietje?" Mompel ik in mezelf. Ik app Kaj wel. Beetje afleiding van wat er toenet allemaal is gebeurd, morgen opzoek naar Rein, ik zoek op elk hoekje, straatje, maar dat is voor morgen om over na te denken.

Lynn : Lijkt me leuk, kzie je strakkies! Doeeiii!

Kaj : Oke, tot straks, doei!

Ik sluit Whatsapp af, en loop naar de badkamer, een goed warm badje zal me veel goed doen denk ik. Ik doe mijn haren in een knot, en pak wat maskertjes, ik kies de mierzoete aardbeien smaak, en ik kleed me uit, en doe wat lavendel en mint in het bad, en ik ga in het bad liggen.

{Kaj}

Ik heb haar nu precies waar ik haar hebben wil, ik loop naar mijn kelderkast, ver beneden in mijn grote villa.
Het is geluidsdicht, dus niemand kan je horen als je in het hok zit.
Ik doe de kelderkast open en ik zie Rein smeken of hij weg mag.

In with a Player. {Kaj van der Voort }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu