DRUGA TEMA

150 21 7
                                    


   Dragi moji,prva zbirka tekstova je objavljena što znači da krećemo sa pravljenjem nove :)

   Prije nego što počnem hoću još jednom svima da se zahvalim,te da vas zamolim nešto.Molim vas recite svojim pratiocima o EYWC jer bi mi to puno značilo.

Nego,druga tema je "Daleka zemlja".

   Tekstovi na ovu temu bi trebali biti više informativnog sadržaja,ali i ne moraju.Ovo je tama u kojoj ćemo na bilo koji način opisati život u drugim državama.Odlučila sam da postavim ovu temu jer znam da nekada ljudi mogu biti toliko nezahvalni i neinformisani.Države na Balkanu nisu najgore,ni blizu.Mislim da bi nas ova tema mogla podsjetiti koliko treba da budemo zahvalni.

   Znači vi možete izabrati bilo koju zemlju (nemojte baš Austrija ili Amerika,već neku zemlju o kojoj većina ljudi ne zna puno) i na bilo koji način je opisati.Kao informativni sadržaj,zanimljivosti o toj zemlji,priča o izmišljenom liku u toj zemlji...znači bilo šta čija radnja u "dalekoj zemlji".

   Ima toliko puno država sa veoma teško  situacijom,ali to mediji ne prikazuju.Umanjuju njihove tragedije i patnje jer je to "uobičajno stanje".Znam da naši tekstovi neće promijeniti puno toga,ali hoće promijeniti naš način razmišljanja,što je ipak korak naprijed.

Nadam se da vam se ova tema sviđa.Tekstove šaljite do sljedeće nedelje (24.1.2016.),a u nedelju ih objavljujem.I molim vas,stavite naslov priče!


   Širite ljubav <3


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 17, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

EYWC obavještenjaWhere stories live. Discover now