Nergiz Aktaş
Harika bir gün Doğahan kolejinden atılıp bir devlet lisesine gitmek için . Cici annem ve babam sürtükler grubuna inanmış ve beni okuldan attırır ken sesleri çıkmadı neymiş onlar iyi aile kızları sizin nasıl olduğunuz beli harika değil mi şimdi ceza olarak hep birlikte Antalya da bir devlet okuluna gidiyoruz .
Ben kim miyim ? Nergiz altın çiziyor um z ile s ile değil Aktaş. Aktaş holdingin varisi herkes soğuk davranan ,çok havalı ve götü kalkık olduğu söylenen herkesin ismim duyduğunda bile "ovvv taş kızdır denilen ". Dansa aşk olan ve ailesinden çok önem verdiği kızlar hariç kimseye değer vermeyen o kız. Harika geliyor kulağa ama değil bana göre değil annem ve babam için onlarca dans yarışması kazandım ama hala onların ilgisini çekemedim hala işleriyle ilgileniyorlardı .
Aile sevgisini onlarda bulamadım ve bulamıycam ben de başkasında buldum. Kim demi pek tekil eki olmuyor onlara benim annemden babamdan çok sevdiğim 5 kız kardeşim onlar için canımı bile veririm. Şimdi diyeceksiniz ki o kadar kardeşin nasıl oluyo onlar benim gerçek kızkardeşlerim değil biri hariç Aslı o da üvey ama onla hiç üvey gibi değiliz .
Bana göre aile kan bağıyla olmaz onlar bu sözün en büyük kanıtı .
Onları seviyorum ve sevmeye devam edicem onlar korumak benim görevim çünkü onların ablaları benim ve bunu kimse değiştiremez .Aslı Aktaş
Okuldan atılmanın ve devlet lisesine gitmenin şerefine lanet bir gün. Ben Nergiz Aktaş'ın üvey kardeşi Aslı Aktaş. Pek üvey kardeş gibi değiliz. Birbirimize oldukça bağlıyız. Küçükken beni çocuk esirgeme yurdundan evlatlık olarak almışlar ve öz kızları gibi sevip korumuşlar. Şimdi ise 17 yaşına basmıs genç bir kızım. Kücükken üvey ailem bizi her ne kadar sevse de büyüyünce işler değişti ve bizi pek umursamamaya basladılar.Genelde her lafa atlayan ve her zaman gülümseyen biriyimdir. Sıcakkanlıyım. Herkese anında ısınamam ama arkadaslık ortamına anında ayak uydururum. Sarışınım çikolata rengi gözlerim var. Kitap okumaya bayılan ve kitaplarla mutlu olan kendi hayal dünyasında sonsuz bir yaşamı olan biriyimdir.
Zengin üvey ailemle harika denebilecek bir düzenim yoktu ve okuldaki bazı gereksizler yüzünden olmayan düzenimiz daha da bozuldu. Hiçbir şekilde bizi dinlemeden okuldan attılar. En yakın 5 arkadas olarak okuldan men edildik. Birbirimize ölesiye bağlı 5 arkadaş. Her yere beraber giden birbirinden kopmayan, harika bir bağ var aramızda.
Yeni okul, yeni hayat ve yeni bir düzen.
Yeni devlet lisesindeki düzene uyabilecek miyiz? Hic sanmıyorum.Serap Sahra
Selam ben Serap Sahra ismim ve soyismim çok orantılı degil mi ? Ben 17 yaşında olup grubun şebeğiyim elbette hayatım şebeklikle geçti ve geçecekte aile? Hmm annem ve babam durmadan kavga ederler benimde umrumda olmaz zaten herneyse benim 4 tane kardeşim var zaten yeter bana onlar.
Biz 5 kardeşiz gerçeği söylemekte gerekirse gerçek kardeşler degiliz ama olsun o kadar bu arada evet doğru Sahra Holding in varisi değilim ablam var bir tane o varis zaten görünmez olan ben olduğuma göre ? Ablam yani Ecrin şirketi yönetiyor ve ben sadece dışardan bakıyorum nasıl olsa birgün farkederler beni. Umarım. Neyse nerde kalmıştık biz? Hah okuldan atıldım hemde bir yanlış anlaşılma yüzünden harika ! Bekle beni yeni okulum ben geliyorum ...
Elif Yılmaz
Atıldık. İyi mi? Hayır. Devlet okulu gel senelerce oku bir grup gelsin attırsın ve ailem ses çıkarmasın. Ne kadar sinir bozucu değil mi?Ben Elif Yılmaz sinirli, inatçı, gıcık olan ve soy ismimi taşıyıp yılmayan aynı zamanda esmer uzun saçlı kendine bakan ve etrafı çatlatacak güzel bir kızım. Yılmaz ailesinin biriciği olup bir atılmayla silinen bir kız. Holding varisi ben ama artık sadece misafir olarak gideceğim ailemin holdingi. Benim ailem Yılmazlar değil sadece 4 kız kardeşim ve ben.
4 kız kardeşim var. Öz olmasalarda ailemden öte oldukları kesin. Yeni okul. Çok saçma nolucak acaba kimler sinir bozucak ve ezmeye çalışıcak acaba ama işleri ters düşecek. Sizce onlar mı kazanır bu maçı biz mi? Sizce tabiki biz.
BÜŞRA YILDIRIM
Ailesinin zoruyla Bursa'da arkadaşlarından ayrı tutulan. Sevdicegini bile hafta da bir gören bir adet ben. Kurallara uymamak en büyük hobim. Ailemin katı kuralları küçükken gözümü korkutsada şimdi pek takmıyorum pek değil aslında hiç takmıyorum.
Piyano'nun benim için ayrı bir yeri var. Ne zaman kendimi unutulmuş gibi hissetsem piyano çalarım. Ne zaman anneme babama sinirlensem başkalarına çatarım bundan en çokta nasibini Atakancığım alır. Eh napcaksınız deli olmak zor iş... Atakan gelecek olursak o benim biricik sevdicegim. Genelde kavga etsekte bu güne kadar hiç ayrıllmadık. 1 yıl 3 ay 2 gün 15 saattir sevgiliyiz ve 9 ay 18 gündür nişanlıyız. Tabi atakan'a kalırsa hemen evlenmeliyiz ama tabi benimde geçirmem gereken bir süre zarfı var. Evlenmek için çok erken. Daha uğraşmam gereken dört deli arkadaşım var daha doğrusu kardeşim. Her ne kadar onlardan uzakta olsamda bir o kadar da yakınımdalar. Biz beş deli arkadaşız. En iyi beş arkadaşız.
BEST SİZİ SEVEN EN İYİ ARKADAŞ GRUBU :* :)