BİR GÜNDE İKİ KAVGA

98 14 5
                                    

Songül ismi Aslı olarak değiştirilmiştir.

SERAP SAHRA

Kavgadan sonra bizimkilerle müdürün odasına gittik. Çağırdı sonuçta değil mi? Odanın önüne gelip "kapıya kim vuracak" adlı neşeli konuşmamızdan sonra ben kapıya  vurup içeri girdim. Sevgili müdürcüğüm kıpkırmızı oturmuş 4 çocuğa bakıyordu. Çocuklara gidebilirsiniz dedikten sonra bize baktı. Hm sinirli bir müdür tamam galiba sıra benim müdür bize bakıp
'' Geldiğiniz ilk gün kavga çıkarmak nasıl bir his?" söyledikletine karşı kızlar susarken ben durur muyum tabiki de hayır
"Hocam valla bakın müthiş bir his bir bilseniz ama o kadar güzel ki bilemezsiniz. Siz kesin okulunuzda hep inek öğrenciydiniz" demiştim ya ben böyleyim. Atarımı koyarım ortaya asla içimsde bırakmam.
Sanırım kel ve gobekli hocamız sinirlenmişti. Cok eğleneceğiz müthiş.
'' Daha ilk gününüz ve disiplin mi istiyorsunuz?''
Yandaki erkekler hala duruyordu sarışın olan bana tip tip bakıyordu "hiç konuşan insan görmediniz mi?" diyesim var ama müdürü daha fazla sinirlendirmek istemediğim için sustum.
'' Hocam hayat bu ne yapalım işte ne güzel değil mi ? Bakın olayı anlatayım şimdi bu zeki arkad-''
Elif bana bakıp
'' Aşırı zekiyizdir biz yahu olmazsa olmazız ''
'' Sus kız kanka. Sesi kesilmez işte nerde kaldım ben ha buldum baktım bunlar dövüyorlar dedim ben nasıl eksik kalayım bende dövdüm inanın çok zevkliydi hatta o kadar güzeldi ki bir daha olsa yine döverim o derece aslında dövmek güzel-''

'' SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN ONLARI NASIL DÖVERSİNİZ?!'' müdürün bağırışı odada yankılandı. Bağırdığı anda biranda kendimi tutamadım. Okim ki bana bağırıyor? Hayır sen kimsin be birden ciddi olup hocaya baktım

''Bana bakın hocam siz bana bağıramazsınız. Her şeyin bir yeri vardır. Öğrencilerinize bağırıp çağırma hakkını size kimse veremez. Anlıyorsunuz değil mi? Ya siz kimsiniz de bana bağırabiliyorsunuz? ''
Kızlar da bana bakıp nedenini anlaşmıştı. Küçüklük tramvası.  Küçüklüğümden beri bu tür şeylerde sinir krizi geçiriyordum. Kızlar durmu müdüre izah edip beni odadan cıkarıp lavobaya götürmüşlerdi. Kendime geldikten  sonra ise sınıf ve sıkıcı dersler başlamıştı.

........

Nergiz Aktaş

Beş ders lan beş. İnsafsız müdür öğleden sonra ki olaydan sonra bize fazladn ders vermişti. Ders işlemeye sınıfa gelmiştik . Ben ders dinlemeyi seven biriyim galiba grubun ineği benim ne yapayım derste uyuyamıyorum. Bir kere denedim ama yok kulağım hep hocada biliyorum biraz garip ama derste uyuyamıyorum . Evde ders çalıştığım yok, sadece dersi derste dinliyorum. Beş dersi geçtim birde bu üçü ingilzce ıyk nifrit idiyirim dirstin ay sevmiyorum o dersi ama mesala çok güzel çeviri yapıyorum ingilizce şarkılara bayılıyorum 5sos hastasıyım ama yokingilizce dersini sevmiyorum .

Ben bunları düşnürken şu iğrenç zil sesi çaldı hani tüm okularda olurya diridiiiirirdiiiiriiidiriiii diye bir melodi varya işte o yani iğrenç klasik müzik bundan binlerce kat iyidir yeminle. Ben sıramdan kalkıp Serap'ın yanına gittim. Yaşadığı tramvadan sonra uyaya kalmıştı. Genelde böyle bir olay yaşadıktan sonra uyuya kalıyordu. Sıramdan eşyalarım toplayıp Serap'ın yanına damladım.

"Serap!!! Seraappppp lan serooooo !! Seropppppp offf uyansana ."

Yok olmayacak kızları çağırayım onlarla birlik olup uyanandırız.

"Kızlar Serap uyanmıyor bir el atsak şu tramvadan sonra zor uyanıyor biliyorsunuz hadi bakalım."

Hep birlikte birimiz sağ kolunu dürtüyo diğerizmiz sol kolunu dürtüyordu.

"Serapppp."
"Sarapppppp."
"Serooooooo"
En sonunda Aslı kulağına eğilip "Kanki." diye cırladı.

Sonuda uyandı etrafa uçan inek görmüş gibi bakıyordu ahh yavrum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

B.E.S.THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin