Σήμερα καθόσουν στο καναπέ και έκλαιγες πάλι.Κοιτούσες έξω απο το παράθυρο που χιόνιζε και σκέπαζες την κοιλίτσα σου με μια κουβέρτα.Προσπαθούσα να σε κάνω να γελάσεις αλλά σε κάθε μου προσπάθεια έπιανες την κοιλίτσα σου και ένιωθα όλο και περισσότερο τη θλίψη σου.Σε άκουσα να ρωτάς τι θα κάνεις; Σε ποιον μιλάς μαμα; Σε μένα; Αλήθεια μιλάς σε μένα; Αλλά...
Γιατί κλαις μανούλα;
Εγω φταίω; Δεν σε κάνω ευτυχισμένη; Θέλω να σε γνωρίσω.Ανυπομωνώ να με πάρεις στην αγκαλιά σου και να δω απο κοντά το χαλογελό σου.Θέλω να σου πω πως είσαι η καλύτερη μαμα του κόσμου.Θέλω να είσαι εκείνη που θα με κοιμίζει με τα χάδια της κάθε βράδυ.Θέλω να με φροντίζεις όταν κλαίω.Να μην φοβάμαι τίποτα μαζί σου.Θέλω να γίνω σαν εσένα.Τόσο όμορφη και τόσο καλή.
Θέλω να είσαι ο ηρωάς μου και θα δεις...θα δεις πως θα σε κάνω περήφανη.Δεν θα σαφήσω ποτέ μόνη σου και δεν θα ξανακλάψεις.Μανούλα, γιατι κλαις;
Μήπως φταίει ο μπαμπάς; Απο την μέρα που σου φώναξε και χτυπησε τη πόρτα δυνατά είσαι στεναχωρημένη.Γιατί δεν βλεπω τον μπαμπα πια; Μήπως και εκείνος κλαίει;Δεν είναι εδω;Πήγε να μας πάρει να φάμε; Θυμάμαι που έτρωγες κάτι ωραία φαγητάκια και με ρωτούσες αν μαρέσουν.
Γιατί σε άφησε εδώ μόνη σου όμως; Αλλά δεν είσαι μόνη μαμά ,έχεις και εμένα και εγω δεν θα σαφήσω ποτέ μόνη.Θα είμαι δίπλα σου και θα σου λέω πόσο υπέροχη είσαι.Νιώθω μερικές φορές να χαιδευεις την κοιλιτσα σου και να χαμογελάς.Και γω χαμογελάω γιατι είσαι η μητέρα μου.
Σε έχω ακούσει κι όλας να μου μιλάς αλλά όσες φορες σου απάντησα δεν με άκουσες μανούλα.Μήπως να φωνάζω πιο δυνατά;
Ίσως ειναι ακόμα νωρίς.
Κρατάω όλα όσα θέλω να σου πω, για όταν με πάρεις στην αγκαλιά σου.Θα σου λέω ξανά και ξανά πόσο σ'αγαπώ.
Δεν θα σε στεναχωρησω ποτέ.Αλλα γιατι κλαις;
Μήπως φταίει ο κύριος με τα άσπρα ρούχα που είδες πριν λίγο καιρό;
Και εκεί έκλαιγες μαμα, γιατι κλαις συνεχεια; Γιατι δεν χαμογελας;
Θυμαμαι να σου λέει πως η απόφαση που πήρες είναι η σωστή.Ποια απόφαση;
Και για ποιο πράγμα δεν είσαι έτοιμη να φέρεις στον κόσμο μαμάκα μου;
Μίλησε μου...Υπάρχουν βράδια που διαβάζεις βιβλία με άλλα παιδάκια σε εικόνες.Μήπως δεν θες εμένα αλλα άλλο παιδάκι μαμά;Μα γιατί; Γιατί δεν μαφήνεις να σου δείξω πόσο καλο παιδί θα είμαι και πόσο χαρούμενη θα σε κάνω;
Αλλά όχι, εσύ μ'αγαπάς.Σ'ακούω που μου ψιθυρίζεις συγγνώμη και πως μ'αγαπάς.Μη ζητάς συγγνωμη μανούλα.Εγω σ'αγαπαω και είσαι η πιο τέλεια μαμα του κόσμου.
Μερικές φορές σε ζαλίζω και δεν νιώθεις καλά.Υπάρχουν μέρες που λες ότι δεν θα πας στη δουλειά γιατι δεν νιώθεις καλα.Εγώ φταίω; Που μιλαώ πολυ; Απλά θέλω να σου μιλάω να μην είσαι μόνη.Να δεις οτι είμαι εδώ.Σήμερα ήρθε ο μπαμπάς και κρατούσε δυο τσάντες.Μας έφερε παιχνίδια μανούλα; Είδες;
Μα γιατί φεύγει ξανά; Πες του να μείνει.Θέλω να του πω οτι μόλις έρθω στο κόσμο σας θα παίζουμε μαζί.
Είμαι πολυ χαρούμενη που είστε οι γονείς μου.Έχω τους καλύτερους γονείς και όταν μεγαλώσω θα το λέω παντού για να ζηλεύουν.Γιατι κλαις ξανά...;Μόλις γύρισες απο τον κύριο με τα άσπρα ρούχα.Τον ασπρούλη, έτσι τον λέω. Αρχισα να νιώθω περίεργα μαμα.Τι σου έκαναν; Σε πόνεσαν; Μην τους αφήνεις να σε στεναχωρούν.Είσαι πανέμορφη μητέρα όταν χαμογελάς.
Απο τότε που γύρισες είναι μαζί σου και ο μπαμπάς με τις τσάντες που έφυγε.Έφερε τα παιχνίδια πάλι πίσω για να παίξουμε όλοι μαζί.
Γιατί δεν μου μιλάτε;Γιατι δεν με χαιδεύεις όπως τις προηγούμενες μερες.Με ξεχάσατε.Βρήκατε άλλο παιδάκι;Μαμά; Μακούτε;Έδω και λίγες ώρες δεν σας ακούω καλά.Νιώθω περίεργα μανούλα γιατί;
Μαμα; Δεν βλέπω τίποτα...που χαθήκατε; Που χάθηκα....Ότι και αν έγινε μανούλα...όπου κι αν πήγα να ξέρεις πως είσαι η καλύτερη μαμά του κόσμου και σ'αγαπώ ακόμα και αν αποφάσισες να με διώξεις μακριά....Αντιο μανούλα...