YOK ANNE......

15 4 0
                                    

               Anne ben daha hayata alisamadim su 2 sayfalik kitapi okumak bana en buyuk dert gibi geliyor....
                Ben daha hayatin ne kadar acimasiz oldugunu ne kahpe oldugunu acittigini anlamadim anne....Bu yazdiklarim bile sadece duyduklarim bana gore hayat bi film seridi gibi yalansiz anne bazen konusuyorlar abiler ablaalar zor hayqt diye anlamiyorum ya ne zor yaa ne zor......
                Ama ben tek sunu biliyorum anne ben sensiz olamam annem derim kokuna biterim gulen yuzun ayni ezan sesi gibi geliyor bazen kavta ettigimizde geceleri goz yaslarina boguluyorum....Ben sadece annesi olmayinca dert cekenleri anliyorum bnim annem var ama nasil olucagini tahmin ediyorum.....
     Bbbbbbellllkiii cok mutlu gozoukuyorum anne ne kadar fazla nolmasada notlarim okul ogretmenler tatiller kitaplar ustume geliyor anne...

           Yetim cocuk olmak oksuz ilmak cok kotu bisey sanki masalin en guzel yeri yarim kalmis gibi sanki allah yazgisi bize cektirmedi cektirmesinde.....
  

                AH BE HAYAT KLAVYEDEKİ BOSLUK TUSU GİBİSİN COK YER    

KAPLİYORSUN AMA BOSSUN İSTE........


     Evet annecigim devam edyim ama seni anlatamiyorrum su senle bir tuttugum tek isirimlik et parcasi yalan soylemiyorsa ben sana asigim...ANAMMM....

             Ben hep sunu biliyorum ki hic bir doktorun tedavbisi senin opiyimde gecsin kelimene benzemiyor be anne ben belki cok sacma sebeklikler yaparken yaralaniyorum benimle uzulup agliyorsun ama bu bana iyi gelmiyor bayan kes sunu ben agliyossam sen gulcen bayan aglama senu seviyorum......

   

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KALBİMSİN ANNEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin