GALÉRIA:
Žena príde do galérie a rozčuľuje sa. "Tomu hovoríte umenie, takémuhnusu?" "Nie, pani Tomu hovoríme zrkadlo."
Na smrteľnej posteli:
Muž leží na smrteľnej posteli, už si v duchu odpočítava zostávajúci čas, keď tu ucíti lákavú vôňu šišiek. Zozbiera posledné sily, doplazí sa do kuchyne anatiahne sa po jednej šiške. Vtom pribehne manželka, capne ho cez ruky a kričí: "Necháš to, to je na pohreb!"
Internáty:
Prvý deň školského roka má dekan príhovor k nováčikom. Zoznamuje ich tiež s pravidlami na internátoch.
"Dievčenské izby sú pre študentov tabu a naopak. Kto bude pristihnutý pri porušení tohto zákazu, zaplatí pokutu 40 eur. Pri druhom priestupku sa pokuta zvyšuje na 100 eur, pri treťom na 300 eur. Sú nejaké otázky?"
Z davu sa ozve: "A koľko stojí permanentka?"
Manželka a raňajky:
Manžel si pri raňajkách číta noviny, manželka pije paradajkový džús.
Za chvíľu sa manželka poleje a hovorí: "Pozri sa na mňa, vyzerám ako prasa."
A manžel jej na to hovorí: "No, vyzeráš, a ešte k tomu si sa poliala ..."
Utečenec:
Trestanec utiekol z väznice, kde bol držaný celých 15 rokov. Pri úteku narazí na dom a vláme sa do neho. V posteli nájde mladý manželský pár. Vytiahne muža, priviaže ho na stoličku a ženu priviaže k posteli. Potom na ňu vyliezol, pobozkal ju na krk, vstal a odišiel do kúpeľne.
Keď je trestanec v kúpeľni, muž hovorí svojej žene: "Počúvaj, tento chlapík je väzeň, pozri sa na jeho oblečení! Pravdepodobne strávil dlhý čas vo väznici a roky nemal ženskú. Videl som, ako ťa pobozkal na krk. Ak chce sex, nebráň sa, nesťažuj si, len rob, čo ti povie, uspokoj ho. Tento chlap musí byť nebezpečný, Ak sa naštve, zabije nás oboch! Buď silná, miláčik. milujem ťa."
Žena odpovedá: "Nebozkával ma na krk. Šepkal mi do ucha.Povedal mi, že si myslí, že si vážne sexy chlap a spýtal sa ma, či máme v kúpeľni nejakú vazelínu ... Buď silný, miláčik. Tiež ťa milujem ...
Medveď:
Medveď v lese vyhlási zákon, že každé ráno, mu všetky zvieratá musia priniesť kus mäsa, inak si s nimi vytrie zadok. Jeleň mu prinesie stehno, veverička udené, len zajac donesie mrkvu. Medveď sa naštve a vytrie si so zajacom zadok. Zajac sa začne strašne smiať a medveď sa ho opýta "Čomu sa tak smeješ zajac?" Zajac sa na neho pozrie a hlasným smiechom povie:"No vieš, za mnou ide ježko a nesie ti jablko." :DD
Na psychiatri:
Veronika a Michal sú pacienti na psychiatrii. Jedného dňa sa prechádzajú okolo bazéna a Michal náhle skočí do vody. Potopí sa ako kameň a nevypláva. Veronika teda skočí za ním a zachráni ho.
Keď sa o hrdinskom čine dozvie riaditeľ ústavu, hneď dá príkaz, aby Veroniku prepustili. Osobne ide za ňou a hovorí jej: "Veronika, mám pre Teba jednu dobrú a jednu zlú správu. Tá dobrá je, že sme sa rozhodli Ťa prepustiť, lebo si schopná zachrániť niekomu inému život, tak si mentálne opäť v poriadku. Tá zlá správa je, že Michal, ktorého si zachránila spáchal samovraždu. Obesil sa v kúpeľni na opasku od nohavíc. "Je mi to ľúto. "
Veronika sa na neho krátko pozrie a povie: "To nebola samovražda, ja som ho tam zavesila, aby vyschol." :DD
...INFORMAČKA..
Ďakujem vám za videnie a hlas !!!! :D
Ďakujem za 247 Videní :D
a viac ako 27 hlasov ďakujem
A píšem knihu Paríž Je Môj Raj
A dúfam že sa vám teto nový štyl lubí :)
A toto je také dlhšie ako inokedy :)
553 SLOV !!! :D