:.gerçek hayat başlasın.:

112 8 1
                                    

-Güle Güle ANKARA! Resmen 17 yaşında üniversiteye başlayacaktım. ''HEMŞİRE NESLİHAN ŞAHİN'' bunu düşünürken bile heyecanlanıyordum. Üniversiteyi kazanma yolundaki bütün bu sıkıntıların (bilirsiniz işte stresten çıkan sivilceler,ağrıları geçirmek için kullanılan ilaçlar ve uykuyu getirsin diye antideprasanlar..) sonuçlarının böyle olacağını daha önceden planlamıştım tabi ki de. Tek planlamadığım o SOĞUK şehirde nasıl hayat mücadelesi vereceğimdi !





- Yine iğrenç hastane kokusu! ve yine bu lanet yerde tek başımayım. Şuan tek istediğim işleri yoluna koyarken yanımda bana destek olacak birisiydi. Ama şu son 15 günümde hastane işleriyle mi uğraşsam üniversite kaydını yaptırmaya mı gitsem yada 2 aydır göremediğim ailemi mi ziyaret etsem diye yine tek başıma kararlar vermeye çalışıyordum. Ah be Duygu sen bu hallere düşecek insan mıydın? Sanırım artık bu şehir sana iyi gelmiyordu. Demek ki İSTANBUL hikayesi böylece bir süre demlenecekti...





-Sonunda Mühendis diye diye mühendis yaptılar beni a dostlar ! Olsun ya sonuçta ailecek muradımıza erdik . Vatana millete hayırlı olsun. Tercihleri yaparken 2.senem olduğu için neresi gelirse giderim diyen ben, sonuçlar açıklanınca biraz afallamış olabilirim. Çünkü İzmir gibi 40 C olan bir şehirden -40 C olan bir şehre gitmek benim için tabi ki de çok basit(!) . Ama ben Eylül AKSU bu işin de üstesinden gelebilirdim ''.


Arkadaşlar hikayemizin daha fazla kişiye ulaşması için sizden oylamanızı rica ediyorum. Şimdiden çok teşekkürler ..




Şanssız ŞANSLILARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin