OKULUN ILK GUNU..

5 0 0
                                    

Medyada umut var arkadaslar

- "Güness kalk kızım servisin gelicek birazdan "

Evet tamda tahmin ettiginiz gibi pazartesi gunu ve yeni bir yılın baslangıcı.

-"Tamam anne kalktım bögürme sabah sabah "

Ve BAMMM

-Ahh kafam anne ne terlik atıyosun

-Bana laf yetistiricegine kalk kız

Yataktan kalktim banyoda rutin islerimi hallettikten sonra kahvaltıya indim. Annemin yanagına sulu bir opucuk biraktiktan sonra masaya oturdum . Simdi babamı merak ediyosunuzdur, babamın varlıgıyla yoklugu bir 17 yasindayim lise 3. Sınıfa gidiyorum bir kere bile bana sarilip kizim dedigini hatırlamam. Ayni evin icinde iki yabancı gibiyiz. Ama olsun annem bana hem baba hem anne oluyo .

Bir iki lokma atıstırdıktan sonra servisin gelmesine 5 dakika kaldıgını gordum ve cantamı alıp cıktım

Merdivenlerden hoplaya zıplaya inmeyi seviyorum . Alt kattaki necla teyze kapiyi acınca onunda yanagına sulu bi opucuk kondurup disari cıktım .

Boyle cocuk gibi olduguma bakmayın sadece sevdiklerimin yaninda boyleyimdir , dısarıda yanımda gorebiliceginiz bile sayılı insanlar vardır. Buda guven probleminden kaynaklanan bisey . Hani "Babana bile guvenmiceksin " lafı vardır ya bende o dusuncedeyim. Cunku en buyuk kazıkları en yakinlarımdan yedim.

Ben dusuncelere dalmısken servis gelmis. Okulun onune geldigimde derin bir nefes alıp iceriye girdim . Kulaklıgımı takmıs yururken sert bi govdeye carpip yere dustüm. Kafamı kaldırdıgımda aptal cocuk biseyler soyluyordu ama duymuyordum, ah tabi ya kulaklıgımı cıkarmamıstım. Kulaklıgı cıkardıgımda sadece " GERIZEKALİ" dedigi yere yetisebilmistim. Ama bu lafı beni ofkeden kudurturken iyiki oncekileri duymadım diye icimden gecirdim , cunku o zaman kimse onume gecemezdi.

-"Sen kime gerizekalı dedigini zannediyosun" diyip erkekligine sert bir tekme gecirdikten sonra yuzune okkalı bir tokat gecirdim.

Bu hareketi beklemedigi belliydi. Kafasını kaldırdıgından gozlerinden ates puskuruyordu icinden bir aslan cıkmıs gibi bogazıma yapıstı. Ellerini ittirmeye calıstım ama nafile , bogulmak uzereyim bi allahin kulu yardım etmiyo. Okuzun trene baktıgı gibi bakıyo hepsi. Tam gozlerim karardı bayılmak uzereyken yere dustum ben bogazımı tutmus oksuruyorken, kafamı kaldırdım ve emreyle su sakar cocuk kavga ediyo . Daha dogrusu emre dayak yiyodu cocugun kol kasları sırtındakı kaslar ucgen vucudu cok cekiciydi . Kafamı salladim ALLAHIM emre dayak yiyor ve ben burda ne dusunuyorum onları ayırmaya calıstım ama gucum yetmiyo.

-"Ne bakıyosunuz lan yardım etsenize" dedigimde sanki herkes yeni kendine gelmis gibi bi anda kavgayı ayırdılar.

Emrenin yanina gittigimde dudagi ve kadi patlamis burnu kanıyodu , fakat su diger kasları olan cekici keskin yuz hatlara sahip olan aman ne diyorum ben be su bizim sakar da pek fazla hasar yoktu hatta yumruk atmaktan ellerinin ustunun soyulması harici hicbi sorun yoktu...

Bu halde derse falan giricegimi dusunmediniz herhalde emreyide alıp revire gittik. Emreye pansuman yapıldı ve biraz dinlenmesi gerektigi soylenildi. Emre uzanmıs bende yanında oturmus bekliyodum

Simdi siz emre kim diye merak ediyosunuzdur. Emre benim erkek arkadasım falan degil , oylece cocukluktan beri arkadasım falanda degil lisede tanısmıstık. Hani dedim ya yanimda sayılı kisileri gorebilirsiniz diye hıh iste emrede bunlardan biri. Her anımda her zaman yanımda .

Birinin beni durtmesiyle gozumu actım. Aman allahım refakatcı olarak bekliyorum ve uyuyamı kaldım ben. Nasıl uyudum diye sormuyorum bile kendime cunku panda gibiyim heran heryerde uyuyakalabilirim. Herneyse beni durten emreye cevirdim basımı

-"Ne oldu emre ? Iyimisin agrın falanmı var hep o okuz hayvan domuz yuzunden dimi ben ona yapıcagımı biliyorum bu okulu dar ederim ona bu arada okul demisken ben bunu neden daha once okulda gormedim. Gorsem unutmam cunku yakısıklı cocuk allah var aman be ben ne diyorum ne yakısıklısı kaslı okuz o " ben bunları tek nefeste soylerken emre gozlerini buyutmus bana bakıyodu

- " Gunes bi nefes al kuzu biseyim yok iyiyim sadece cıkıs zili caldı uyudugun icin kaldiramadım seni yoksa bomba gibiyim ustelik sen az once o cocuga yakısıklımı dedin " diyip kaslarını catınca sirin gozuktugumu zannettigim surat ifademi takınıp " kim benmi sen yanlıs duymussundur canım ben ococugu begenirmiyim yanımda okulun en yakısıklı cocugu dururken ama sana rakip geldi sanırım " diyip saclarını karıstırınca kızgın surat ifadesi gulmeye donusunce rahatladım ve kahkaha atmaya basladım. Bu kahkahalarimin sebebi emrenin beni gıdıklamasıydı. " ahahah emre ahah dur karnıma hahaha agrılar hahaha girdi " zorla konustugumda emre durmustu. O anda kapıdan alkıs sesi geldi

-" O kadar dayaktan sonra hala gulebiliyomusun " dedi su sabahki cocuk

Sinirden ellerini yumruk yapmisti emre. Emrenin onunde gecip sarıldım sakinlesmesini umuyordum ama emre beni ittigi gibi cocugun yakasına yapıstı. " Ne dedigini sanıyosun lan sen " dedigi gibi yumruk atmak icin elini kaldirdi. YETERRR diye bagirdiktan sonra ikisinide ittirip okuldan cıktım . Okul bosalmıstı. Tabi ya serviste gitmisti . Nasıl eve donucektim ben caddeye dogru yurumeye basladim bir taksi gordugum gibi durdurup bindim. Evin adresini verdikten sonra , kafamı cama yaslayıp bugun olanlari dusundum ilk gun icin fazla macera yasamistim ama su cocuk aklımdan cıkmıyordu .

KIMDI BU COCUK ???

Ben dusuncelere dalmısken taksicinin abla geldik demesiyle parayi uzatip indim taksiden . Evden iceri girdigimde annemin mis gibi yemek kokuları burnuma doldu. Ne kadar sinirli olursam olıyım su kadın tum sinirimi alabiliyordu . Arkadan sarılıp optugumde , bir anda irkilip " kızım niye sessiz sessiz yaklasıyosun odumu kopardın " dedi aynı andada guluyodu. Hayatına heyecan katmak istedim neyse ben uyuyorum sen sormadan soyliyim ac degilim cok yorgunum lutfen beni kaldirma prenses uyumak istiyorum sadece diyip , havadan opucuk yollayıp odama dogru yol almısken arkamdan deli kız dedigini duydum. Kendimi yatagın icine atıp yarın neler olucagını dusunerek uyuya kaldım..


Arkadaslar bu benim ilk hikayem insallah begenirsiniz. Bu aslında gercek bi hikaye sadece ask hayatında yasadıklarım degilde yasamak istediklerimi yazıcak bi hikayem . Insallah begenirsiniz :)))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UMUTSUZLUGUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin