Karakterler: Ebrar, Verda, Mina, Alara
E: Kızlaarrr, çorabımın teki yok, yine kimde ya
V: Donuna kadar biz biliyoruz sanki.
E: Şaka yapmayı kesin, işe geç kalacağım. İl emniyet müdürü Kenan bey ile toplantımız var.
V: Hadiya, ben hazırım, çıkıyorum, acelem var.
M: Alaraaa! Hastalarından birisi gelmiş, seni bekliyor.
A: Duş alıp geliyorum, kamelyada bekleyedursun.
M: Tamam.
V: Mina bugün evde misin?
M: Evet baksana evin haline çorabımızı bile bulamıyoruz.Temizlik yapıp,alışverişe gideceğim.
A: Psikolojim bozuldu, nedir bu evin hali?
M: Bugün adliyede işim yok, ben evi toplarım.
E: Kenan komiser beni öldürecek, yine geç kaldım.
V: Kızlaarrr! Doruk geldi ben kaçar.
E: Beni de bekleyin.
V: Baran'ın bu tarafta devriyesi yok muydu? Seni bırakıversin.
E: Ya hayır ben o kılıbıkla gitmem. Tamam be ben de otobüslerde sürünürüm.
V: Atar yapma hadi gel ama bugünlük .Kızlar biz çıkıyoruz.
M:Verda gelirken adliyede ki evraklarımı getirir misin?
V:Tamam görüşürüz.
⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩
Kahvaltı masasında oturuken duştan çıkan Alara mini siyah eteğinin üzerine toz pembe salaş bir t-shirt giyinmiş, saçlarını maşalamış, eyeliner, rimel ve parlatıcısıyla tamamlanıp, erdivenlerden aşağı iniyordu." Hadisene kızım ya, çocuk ağaç oldu""Tamam Mina, çıkıyorum. Kolay gelsin . Akşam görüşürüz.""Görüşürüz tatlım."
Alara da gittikten sonra ilk iş olarak kahvaltı masasını topladım. Bulaşıkları da makineye yerleştirdikten sonra odaları süpürdüm ve kendimi duşa attım. Duş yaptıktan sonra giyindim ve kredi kartımı, telefonumu, cüzdanımı çantama attıktan sonra dışarı çıktım. Bir ara da bu bahçeye köpek almayı aklıma koyup, bahçeden çıktım. Üzerime de dar bir kot pantolon ve narçiçeği bir badi giymiştim. Ayağıma giydiğim topuklularla yürüyemeyeceğim aklıma gelirken bir taksi durdurdum. Bindim ve AVM'nin adresini verdim. AVM'nin önüne geldiğimde hemen sıcaktan kendimi içeri attım. Evdeki eksikleri tamamlayıp boş boş dolandığım sırada telefonuma gelen mesaj sesiyle duraksadım. Mesaj Verda'dandı." Kızım dosya nerede?" hemen cevap verdim." Masanın arkasındaki dolabın içinde""tamam."
Hemen alışverişe döndüm, alacaklarımı aldım ve kasaya yöneldim. Kasiyer aldıklarımı okuturken çantamdan kredi kartımı çıkarıp, kasiyere uzattım. Uzattığı pos makinesine şifreyi girerken bir yandan da aldıklarımı poşetlere doldurdum. Ne ara bu kadar alışveriş yapmıstım bilmiyorum ama tamı tamına 12 poşet dolusu yiyecek almıştım. 12 poşetin 3'ü tabii ki çikolatayla doluydu. Bol bol almıştım çünkü hepimiz de çok seviyoruz çikolatayı.
Marketten dışarı attim kendimi ve hemen caddeye yoneldim . Offf bu lanet taksiler neden durmuyor ki. En sonunda birini durdurup kendimi taksinin icine attim. Çunku sicaktan pişmiştim ve ayakklarim agrimaya baslamisti. Taksiciye adresi verdim ve kulakliklarimi kulagima takip , müzik dinlemeye basladim. Bahceye girdigimizi gordugumde taksiden inip posetleri eve tasidim. Poşetleri mutfaga koyup, koltuga uzandim. Gozlerimi kapanmasina engel olamayip , uykuya daldim. Gozlerimi actigimda Ebrar at kuyrugu saclari ve siyah dar pacasiyla kombinledigi beyaz gomleginden kurtulmusken Verda hala ense topuzu ve siyah kalem etegiyle kombinledigi pudra gomlegiyle oturuyordu. O esnada iceriye pikaculu pijamalariyla ve bir kase dolusu cips ile Alara girdi. Yanima oturdugu sirada Verda"dosyayi masana biraktim"dedi. "Sagol canim, ne zaman geldiniz?""ben geldigimde 18:30du, Alara yeni geldi. Verda 'da benden once gelmis".diyelafa atlayan Ebrar'a " anladim canim."diye cevap verdim. Alara yanima oturdu ve cips yemeye basladi. Hemen koltuktan kalktim ve odama girdim. Dus aldim ve johny bravolu pijamalarimi giyinip mutfaga gittim. Aldiklarimi yerlestirecektim ki hersey yerlestirilmis. Otur a odasina gecip, kizlara " tesekkur ederim. " dedim. Hepsi bir agizdan " onemli degil" dediler. Ebrar'da " cok yorgun gorunuyordun, onu bari biz yapalim dedik." dedi. Ardindan sohbet etmeye koyulduk. Bir sure sonra hepimiz esnemeye basladik. Ebrar ve Verda yatagina gecerken Alara zaten koltukta uyumustu. Uyanmayacagini bildigim icin uzerini ortup odama gectim. Benim de uykum vardi fakat Verda'nin getirdigi dosyayi gzden gecirmeliydim. Dosya seneler once bir cinayetin dosyasiydi. O zaman cinayet mahalline babam gitmisti. Babam olunce bu isin arkasini aramak bana kalmisti. Birsure dosyayla bakistim ve uyumaya karar verdim.
BÖLÜM SONU
ARKADASLAR İLK DEFA DENİYORUM UMARIM GÜZEL BİRSEY YAPABİLİRİM .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzinde
Teen FictionHayatın acılarına göğüs geren dört kızın hikayesi... Yetimhaneye nasıl düşmüşlerdi? Acılarını nasıl unutmuşlardı? Hayatlarına nasıl devam etmişlerdi? Birbirleri için aşklarından vazgeçebilecekler miydi? Hayatlarını darmaduman eden adamı bulabilecekl...