Үлгэр шиг... (2р хэсэг)

172 9 0
                                    

Тэхён:......

Би: *өөр ширээнд суух* "ёоххх балрах шахлаа гэхдээ Тэхён сая яагаад? Уул нь надтай суух дургүй биш билүү?? зза Жон Минжү тэр чамд огт хамаагүй өөрийгөө л хичээ окуу? ок"

Тэхён: "новш би сая юу хийчвээ Ким Тэхён ухаантай бай л даа тэр хэн болоод чи тэрийг хажуудаа суулгах гд бгаам? харин ч сайн юм боллоо.."

Багш орж ирэн хичээл ч эхэллээ хүүхэд бүр багшийн ярьж байгааг анхааралтай сонсон дор бүрнээ хичээлээ хийж байхад Тэхён??? тэр юу хийгээд байгаа юм бэ? уул нь хичээлээ хийх ёстой биз дээ? тийм байхад тэр яагаад Минжүг ширтээд суугаад байгаа юм бол?

Миний талаас

Ширээ олж суучихаад арай гэж тайвширан хичээлдээ хамаг анхаарлаа төвлрүүлэн сууж байтал хаанаас ч юм намайг цоолох гэж байгаа аятай ширтээд байгаа юм шиг санагдан нүүр минь халуун оргиод явчихлаа гайхаад дээшээ болон эргэн тойрноо хартал О_О Тэхён?? Ваааат ???? тэр яагаад надруу хараад байгаа юм бэ хүүүүү энэ харц яг юу хэлэх гээд надржж хараад байгаа юм бэ айж эхлэж байна шүү Ким Тэхён...

Тэхёний талаас

Хичээл дундуур миний нүд яагаад ч юм зөвхөн Жон Минжү гэх тэр охинруу л чиглээд байлаа ойлгохгүй юм Ким Тэхён чамд юу тохиолдсон болоод чи тэрэнрүү тэнэг юм шиг гөлрөөд байгаа юм бэ? гэхдээ ингээд хараад байвал хөөрхөн ч юмуу энэ зүүсэн байгаа шил бас сүлжсэн үсийг юм задалчихвал аа бас энэ эмээ нарынх шиг урт юпка тэр энүүгээр ямар чөтгөрөө хийдэг байнаа??

Миний талаас 

арай гэж нэг юм завсарлах хонх дугархад хүүхдүүд ч ангиас 2,3аараа хэлхэлдэн гарцгаалаа энэ үеэр Тэхёнийг ч бас гарах байх гэж найдаж байтал тэр гарсангүй аййййн? яагааааад? арай надтай юм ярхгү--------

Тэхён: чи хэзээ завтай байдаг юм??

Би: айн?

Тэхён: өнөөдөр завтай биз дээ?

Би: юу өнөөдөр завгү---

Тэхён: асуух хэрэггүй байх тийм бол орой 6 гээд гэрийн чинь урд очоод байж байя заавал гарч ирээрэй үгүй бол юу болохыг мэдэж бгаа биз дээ?

Би: юу тиймээ....

Тэхён: 6с шүү 

Би: за

Үүнээс хойш бид 2 юу ч ярьсангүй юу болохыг мэдэж байгаа биз дээ гэнэ шүү мэднээ мэднэ чамаас илүү сайн мэдэж байгаа болхоор битгий санаалах гээд бай!!!

Хичээл орох хонх ч дугарч хүүхдүүд буцан ангидаа орж ирэн хичээл ч эхэллээ гэхдээ Тэхёний байдал огт өөрчлөгдсөнгүй тэр яг яах гээд байгаа юм бэ? бас орой 6с гнээ яагаад заавал би гэж?? энэ ангиар дүүрэн хөөрхөн охидууд байхад?!


Vлгэр шиг...Место, где живут истории. Откройте их для себя