Multimedyaya bakmayı unutmayın ;)
İpek'in ağzından
Sonunda yolculuk bitti. Otobüsten indiğimizde bizi Antalya'nın nemli havası karşıladı. Otobüste biraz üşüdüğüm için sırtıma geçirdiğim yeleği çıkarıp belime bağladım. Buraları özlemişim. Antalya'nın o sıcak havasını, denizini, kumunu, dağlarını... Her şeyiyle benim için ayrı bir önemi var.
Efsun'un sürmeye çalışırken paldır küldür yere düşürdüğü bavulundan çıkan sesle irkildim. Yine bir sakarlık yapmıştı. Tamam Efsun da bizimkiler gibi olabilecek en iyi arkadaştı. Birşeyleri kırıp dökmese tam olacaktı ama bu da ona tatlılık katan şeydi. Yardım etmek için yanına gittim. Bavulunun bir ucundan da ben tuttum ve birlikte bütün gücümüzle kaldırdık. Evet, bütün gücümüzle çünkü Efsun bavulu tıka basa doldurmuştu.
Hazal ve Nazlı bize seslendiğinde ne kadar geride kaldığımızı anladık ve Efsun ile beraber hızlı adımlarla bizimkilere yetişmeye çalıştık. Hazal:"Kızlar hadi biraz çabuk olalım. Evin oraya gidecek otobüs gelmek üzeredir" dedi aceleci bir ses tonuyla.
Biraz daha hızlanarak tatil için tuttuğumuz evin olduğu yere (Side'ye) gidecek otobüsün durağına geldik. Biraz bekledik. O sırada ben de hayallerime bir merhaba demek istedim.
Acaba nasıl bir tatil olacak. İstanbul'un basık havasından ve gürültüsünden iki haftalığına da olsa kurtulup geldiğimiz bu tatilden nedense bayağı umutluydum.
Otobüs geldiğinde Nazlı'nın "Oleeyyy sonunda beklemekten kurtulduk" demesi heyecanını açıkça belli ediyordu.
Otobüse bindik ve diğer yolcuların gelmesi için biraz bekledik. Ama o kadar heyecanlıydık ki o birkaç dakika bile bir iki saat gibi gelmişti. Otobüs hareket ettiğinde derin bir nefes aldık ve hepimiz tatil ile ilgili tatlı hayallere daldık.
Bu tatil çok güzel olacak.Merhaba millet!
Başlangıç bölümünün sonuna gedik.Sizce nasıl bir hikaye olacak?
Hikayedeki baş karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sorularımı cevaplarsanız çok mutlu olurum.
Hepinize kucak dolusu sevgiler. Görüşürüz. <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yaz Hali
Teen FictionMerhaba millet! İçinizi ısıtacak bu sıcak yaz serüvenini takip etmeye ne dersiniz ? 4 yakın arkadaşın tatilde yaşadıkları sadece bir yaz aşkı mıydı yoksa daha fazlası mı...