Zas v jazdiarni. :) Dnes som mala výbornú náladu. Po príchode do stajne ma ta nálada razom prešla keď prví pohľad smeroval na Emu. Zametala a bola bez partie čiže bez Dani a Max. Pre slušnosť som jej pozdravila ale ona ma odignorovana a konala svoju prácu ďalej. Viložila som si veci a kedže ma včera Lucia naučila čistiť kone tak som išla k Aténe ako včera. V tom Ema prehovorila...." Nechoď k nej !" A prečo ?" Spýtala som sa. "Už je čistá." "Nevizerá tak, veď odtial vidím ako na nej sedí prach..a čo tá hriva ?" Neviem čo sa vo mne zaprelo že som jej toto povedala, stále som cítila ten strach. Nehraj sa na frajerku, dobre ! Si tu len druhý deň a už ma...POÚČAŠ ? Veď ani nevieš jazdiť !" Ako na zavolanie pribehla Lucia z taškov na pleci a vraví..... "Ema nechaj si tie reči pre Max alebo Danu !" "Oni tu niesu a niesu ako ty Lucia." Ale určite niesu ako ty... ked ti utiekly...nikde ich tu nevidím." Tovto vetov Lucia zrovnala Emu zo zemov. Naštvane sa na nás pozrela a rýchlim krokom odišla von zo stajne na lavičku. "Ďakujem Lucia, pribehla si ako na zavolanie." "Počula som ako Ema zdvíhala na niekoho hlas..tak som pribehla a čo sa stalo ?" Všetko som jej vysvetlila a ona na to... "Nič si z toho nerob ona iba chce ukázať na seba že je šéfka aj na nováčikov." Po krátkom pokece ma stihla za hodinu naučiť veľa vecí napr.: Ako rozumieť znameniam koní až po čistenie stajní. Do stajne prišla Šéfka Simona z tým že ..aby mi Lucia ukázala základný sed na koni. V tom mi bolo jasné že ide o jazdenie! :D A ešte dodala..." Ja idem k výbehu." Táto veta mi zas pripomenula moju zvedavosť prečo tam chodí. Koňa sedlala Lucia a vysvetľovala mi ako si zapametať jednotlivé časti vyazania a atď.
Prv sme lonžovali..."Ták...okay, teraz prelož ľavú ruku k trupu a udrž rovnováhu :)." "Dobre...a mohla by som sa ťa niečo spýtať ?"
"Isteze Abby !" :) Vieš Šéfka Sima stále chodí ku výbehu a nepovie prečo." "Ahh....poviem ti to ale až zajtra...." Prečo až zajtra....?" :O
"Zajtra tu nebude Ema, akože si nič teraz nepočula...ok ?" "Okay."
.......
Doma ma zaujímalo prečo to nemôže to tajomstvo o výbehu povedať aj pred Emou, aj ked je metre ďaleko ? :\