Son olaylarda kaçmayı başardık ama o olayda hafızamı kaybetmiştim nerde ve kim olduğumu hatırlamıyordum.Bu benim için yeni bir başlangıçtı.Tek başıma bir yol izleyecektim.Arkadaşlarımıda hatırlamıyordum .Gece nerdeyim ben diye uyandım .Farklı bir yerdeydim sanki diye söylendim çünkü hafızamı kaybetmiştim.Kaçırıldığımı düşünerek oradan gizlice kaçtım. Artık yeni bir ülkeye göç etmenin vakti gelmişti. Çıkarken yanıma kağıt parçaları aldım bunların para olduğunu bilmiyordum.Bir hava limanına gittim. Yolculuk buradamı yapılıyor dedim. Görevli :
-Evet, yolculuğunu burda yapabilirsin ama yolculuk için para gerek biliyorsun demi dedi. Bende parayı gösterdim bu paramı ve paraysa yetiyormu diye. Tamam dedi adam nereye yolculuk yapacaksın diye sormadan ben Türkiyeye gitmek istediğimi söyledim. Türkiyeyi annem ve babam sürekli söylerdi ve yatağımın başına yazmıştım ordan gördüm.Sonra uçağa geçtim.Ben son kişiydim binince uçak kalktı. 1 saat boyunca uyumuştum. Ama daha gelmemiştik. Birdenbire uçaktan çıtırtılar duyuldu. Uçak düşmeye başladı. Sonra yırtıldı. Herkes teleş içindeydi. Ben ne yapacağımı şaşırdım. Etrafta hiç kimseyi göremedim bu yüzdende daha fazla korktum.Çırpınırken kanatlarım açıldı.Şaşırmıştım.O anda dişlerim sivrileşti ve anladımki ben bir vampirim.Hafızam yavaş yavaş yerine geliyordu. O an yeni birşey hatırladım. İlk vampir bendim. Sonradan anneme babama geçti ve sonrada diğerlerine. Ben artık köken vampirdim yani en güçlü vampir. Beni düşmanılarım artık asla öldüremez.Ama geçici hafıza kayıpları olabiliyordu ve vücudda hasar ama tabiki düzeliyor.Artık benimde hafızam yerine gelmişti. Uçarken Brezilya ya geldiğimi fark ettim . Orada bir sığnak inşa ederek kaldım.
Bakalım hikayenin diğer bölümünde Damon Türkiyeyemi gidecek yoksa arkadaşlarının yanına İngiltereyemi.
ARKADAŞLAR BÖLÜM BAYA BİR GEÇ GELDİ ÖZÜR DİLERİM YAZMAYI BIRAKMIŞTIM BİRDEN BİRE YAZMADIĞIM AKLIMA GELDİ DEVAM ETTİM DİĞER KİTAPLARIMDA ÇIKACAK İLK BÖLÜMÜNÜ YAYINLADIĞIMDA SİZE SÖYLERİM. BU ARADA ARKADAŞLAR LİKELARI ÇOĞALTIN EN ÇOK 10 LİKEM VAR BELKİ ODA YOKTUR LTFN ARKADAŞLAR YOKSA BIRAKABİLİRİM EN AZINDAN BİR BÖLÜM DE 10 15 LİKE OLURSA SEVİNİRİM YOKSA BIRAKMAYI DÜŞÜNÜYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN VE BU BÖLÜME İLK YORUM YAPANA İTAF EDİCEM BÖLÜMÜ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtadam Ve Vampirlerin Bitmeyen Savaşı
RandomMerhaba arkadaşlar ben Damon. Kurt adamlarla büyük bir savaş içerisindeyiz. Bu yüzden hersaniye temkinli olmalıyız yoksa işimiz biter . Ben burada tek değilim arkadaşlarım yanımda bu yüzden korkmuyorum. : Hey Damon buraya gel. Korkmayın bu Jessie.