Yemek Arayışı

58 2 1
                                    

Merhaba arkadaşlar ben Damon. Kurtadamlarla büyük bir savaş içerisindeyiz. Ve dikkatli olmalıyız yoksa işimiz biter . : Hey Damon buraya gel . :Korkmayın bu arkadaşım Jessie. Tamam Jessie geliyorum. Bu arada şuan sığınaktayız ve acilen gidip kanını içmek için insan bulmalıyız.Yoksa açlıktan ölücezzz!!!!
Meraketmeyin canlarını yakmıycaz hipnoza alım öyle içicez .Neyse bu konudan fazla bahsetmek istemiyorum ve istemiyorsunuz.
Damon : Haydi çıkıyoruz millet.
Dışarı :
Damon şurada bildiğim kadarıyla şurada yaşayan yaşlı bir amca var ve neredeyse ölecek eniyisi onun kanını içmek zaten ölmek üzere bari biz ölmeyelim. Sorusu olan var mı ?
Jessie: Amcayı ölümsüz yapıp yanımıza alalım daha iyi olmazmı ? Damon: Biz zaten açlıkla uğraşıyoruz şimdi bir kişi daha alamayız yoksa amcayı geç tüm takım mahvolur. Neyse amcanın evi ileride ha şunu unutmayın adı Bob işimizi kolaylaştırabilir .
Bob amcanın evi:
Merhaba Bob dede beni tanıdınmı ?
Bob amca : Sen bilmiyormusun benim kör olduğumu evlat .
Damon : Arkadaşlarına işaret etti ve ancak kaçırmamız gerek dedi. Ve bu arada Issac Bob amcayı bayılttı .
Bob amcayı eski yöntemlerdeki gibi çuval içine koyup gidiyorduk taki kurtadamlarla karşılaşıncaya kadar. Ben Bob amcayı korumak için en hızlımız Toma verdim. Tom hızlıca Bob amcayı sığnağa götürdü. Bizde onlar Toma bakarken diğer tarafa doğru kaçtık. Sonrada bir mağaranı içine girdik. Burası çok karanlıktı buda bizim işimize yaradı çünkü burda kimse bizi bulamazdı. Sonra bir ses geldi bunlar kurtadamlardı. Hemen mağaranın içindeki çamurla heryerimizi kapladık çünkü kan kokusunu alabiliyorlar. Nefeslerinin sesleri gelecek kadar yakınlar bize artık. Biraz uzaklaşsınlar sığnağaa geri dönebiliriz. Bu yüzden şuan bekliyoruz. Şimdi uzaklaştılar ve sığnağa gidiyoruz .

Ben 10 yaşındayım bu yüzden kötü olabilir kusura bakmayın



































Kurtadam Ve Vampirlerin Bitmeyen SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin