1.bölüm

86 7 9
                                    

O gece ne olduysa hastanedeydim, bana ne olmuştu bilmiyorum hiçbir şey hatırlamıyordum tek hatırladığım Asya ile birlikte kaza geçirdiğimiz.Gözlerimi yavaş yavaş açtığım karşımda doktor vardı ve 2 kişi daha ama onları hayal meyal hatırlıyordum. O kadar yabancı bir kişi gibiydim ki ne olduğunu anlamıyordum, koluma birşey bağlıydı o bağlı olan şeyi sürekli kontrol ediyorlardı. Annem birden içeri ağlaya ağlaya girdi.Ben ne olduğunu o kadar çok merak etmiştim ki ne olduğunu birden sordum anneme.Annem bana Arya hiçbir şey hatırlamıyormusun dedi bende biraz düşünerek tek hatırladığım ben ve Asya bir kaza geçirmiştik, ondan önce bir şey hatırlamıyorum dedim sonra annem dayanamayarak hıçkırıklara boğularak ağlamaya devam etti ve odadan hemen çıktı. Ben ne olduğunu hala anlayamamıştım karşımda duran 30 yaşlarındaki adam bana yaklaştı ve Arya güzel kızım sen Asya ile bir trafik kazası geçirmiştin ve o trafik kazasından sonra hafızanı geçici olarak kaybettin artık bazı şeyleri hatırlamıyorsun ama bu geçici olduğu için zamanla herşeyi hatırlayacaksın dedi tabi bunun için biraz çaba göstermemiz lazım dedi ve beni alnım'dan öptü odadan çıktı.

Arkadaşlar Merhaba bu benim ilk hikayem onun için biraz eksiklerim olacak ama bu eksikleri siz güzel okuyucalarım düzeltecek şimdiden iyi okumalar inşallah beğenirsiniz birde okuduktan sonra vote ler ve yorum yaparsınız çok mutlu olurum.

Karanlığın GölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin