Kian?
Yanılmıyorum değil mi? Karşımda beni izleyen Kian ve tam yanında ona sarılan bir kız var. Kıskandım sanırım içimdeki tanrıça alevlendi ve göz bağımızı kestim demek benimle bu kız yüzünden görüşmeri adi herif... hızla içkime gömuldüm nekadar süre geçti bilmiyorum ama ben artık vodka içiyordum hemde 4 kadehimi dans pistinde dansedenler dönüyorlardı, alt dudağımı dişledim ve ayağa kalktım arkamdan alex 'hey nereye' diye sorunca ona döndüm ve 'dans edicem' dedim başıyla onayladı. Dans pistinin ortasına geçip dans etmeye başladım pek iyi dans etmem ama bir erkeği baştan çıkarabilcek kadar da iyi dans ederim. Biri belimden tutup beni kendine yasladı, açıkçası kim olduğu umrumda değildi ve dansıma devam ettim o da bana ayak uyduruyordu. Kulağıma eğilip 'kaybettiğimi düşünmüyorum sıçan' deyince dona kaldım benim yaklaşık yarım saat dans ettiğim Kian mıydı yani arkamı dönünce onunla karşılaştım bana beni yiyecekmiş gibi bakıyordu.. 'Bunu neden yapıyorsun' diye sordu 'neyi?' 'Beni kendine çekiyorsun Sue ve ben buna engel olamıyorum' bunu deyince şaşırdım ama ona olan sinirim hala geçmemişti. ' bu yüzden mi buluşmamızı iptal edip buraya o kızla geldin' diye tısladım. Gamzelerini çıkaracak şekilde güldü ah, eriyorum 'aslında bakarsan evet senden uzak durmaya çalışıyorum sana kapılmak istemiyorum ama o kız benim kız kardeşim sue' ne yani kız kardeşi miydi tamam ama hiç benzemiyorlar Kian bana yalan da soylememiştir. Tam etrafa bakınırken belimi tutu ve kendine çevirir çevirmez dudarlarım yumşak bir şeye çarptı. Bunlar. Kianın. Dudaklarıydı...