Foxy p.o.v.
"Tak co? Vzdáme se jim?" ptal se Bonnie. "Zatím bych ještě počkala. Mangle je chytrá a nemyslím si, že se nechá jen tak uvěznit," podala Marionette dobrý argument, díky kterému jsme zůstali ještě chvíli debatovat. "Jenže co kdyby ji opravdu vypli?" strachoval jsem se. "Já půjdu i proti vaší vůli," řekl jsem. Podívali se na mě tím pohledem to-si-děláš-srandu?
"Foxy má pravdu. Nemůžeme čekat. Já jdu s ním," zastal se mě Freddy. "Emily, zaleť prosím oznámit Toyům, že máme poradu," Emily kývla a odletěla. "A teď to, prosím, vysvětli," poprosila mě Marionette. "Jde o to, že-"
"Ji miluješ" dopověděla za mě, "a já tě chápu. Nechceš o ni přijít. Není ale nutné se hned vzdávat. Počkáme, až se Emily vrátí s odpovědí, a potom budeme řešit, co dál. Souhlasíš?" Přikývl jsem a svěsil hlavu. V tu chvíli se vrátila Emily a hned hlásila: "Máme čas do 6a.m. a pokud se do té doby nevzdáme, vypnou ji."
"Kolik je hodin?" zeptal se Bonnie. "Je 5:45a.m.," oznámila Marionette. "COŽE?!" vytřeštil jsem oči. Vstal jsem a začal přecházet po místnosti sem a tam. Po pěti minutách trapného ticha se ozvalo zabouchání na dveře.
"A jéje, Toy už si pro nás jdou," řekl ironicky Freddy, i když věděl, že máme ještě deset minut. Vstal jsem a šel jsem ke dveřím. Pootevřel jsem je, ale nikde nikdo. Mike zpozorněl a začal se usmívat. "Vy ji neslyšíte? Ona je tady," začal poskakovat na místě. Najednou zmizel ve tmě a o chvíli později skákal dolů ze stropu. Spolu s ním jsem spatřil chomáč drátů.
"Mangle! Kde se tady bereš?" přispěchal jsem k ní a objal ji. "No, řekněme, že jsem Toyům zdrhla," vrátila mi objetí a šla se přivítat s ostatními. "Miku, jak jsi věděl, že je Mangle tady?" zajímalo mě. "No, když je Mangle na blízku, slyším hučení rádia," vysvětlil.
"Tak povídej! Co se ti přihodilo?" vyzvídala Chica. Mangle se usadila na gauč a začala nám pěkně po pořádku vykládat svoje zážitky.
ČTEŠ
Pryč se starými! [DOKONČENO]
FanfikceDokážou se old animatronici ubránit náporům jejich toy verzí? Podlehnou jim, nebo se snad spřátelí?! Původně založeno na komiksu „Out with the old", dále rozvíjeno podle vlastní fantazie!