4

11 0 0
                                    


ik word wakker en zie dat ik in slaap ben gevallen op de zetel.
nu pas heb ik door dat ik wakker ben geworden omdat ik gebeld word. '' hallo?'' '' euhm hallo mevrouw scarbereu, u spreekt met ziekenhuis waar uw moeder in ligt.'' zegt de vrouw waar ik mee aan het bellen ben. '' euhm hallo?'' zeg ik ban terug. '' jah euhm het gaat over uw moeder, het gaat heel slecht met haar we zullen de operatie zo snel mogenlijk moeten uitvoeren'' '' what!? mevrouw ik heb nog niet genoeg geld daarvoor. tegen wanneer ongeveer moetten julie de opperatie uitvoeren?'' vraag ik geschrokken. '' euhm ten laatste tegen eind deze maand.'' '' oke ik zo snel mogenlijk naar het ziekenhuis voor mijn moeder'' '' nee mevrouw u moeder mag even geen bezoek krijgen'' '' mevrouw wie denkt u wel niet wie u bent!? ik wil mijn moeder zien!'' '' mevrouw gelieven even rustig te blijven en op u taal te lett-''voor dat de vrouw haar zin kon afmaken heb ik afgelegd. wat is dit voor iets. hoe ga ik zo snel aan het geld geraken. met die gedachten begin ik te wenen. ik bn gwn fucking aant janken!? wat the fuck is er toch aan de hand met mij. zou ik jason bellen en zeggen dat ik vandaag niet kom? ik probeer het gewoon nadat ik klaar ben met wenen.

'' hallo met Jason?''

'' euhm Jason is het goed als ik vandaag niet kom?'' vraag ik bang

'' waarom? aleyna nee je lomt vandaag, je hebt het contract getekend dat je zou komen wanneer ik het zei, en ik zeg nu dag je moet komen dus je komt en als je niet komt gebeurt het nu.'' en met die woorden legt hij af.

bang laat ik mijn gsm op de grond vallen. waar ben ik toch in beland.
ik raap mijn gsm op en loop naar boven. ik neem mijn zwarte broek en neem een zwarte t-chirt en doe darop een donker groene jas aan. ik loop terug naar beneden en doe mijn schoenen aan. ik stap naar buiten en ga zitten in de auto. de auto van mijn moeder. mijn mooie lieve moeder die nooit iemand kwaad deed. en toch werd ze gestraft, gestraft door god. door fucking god! wat heeft mijn moeder ooit gedaan dat god haar zo gestraft heeft!? ik start de auto en rij naar de garage.
daar aangekomen begroet ik iedereen en ga op zoek naar Jason. '' aleyna?'' ik draai me om en zie Jason daar staan. '' jha? wat is er. ik moest toch komen?'' zeg ik. '' heb je geweent? je ogen zijn rood?'' vraagt hij. '' nee ik heb niet geweend, ik ween nooit'' zonder dat ik hem nog laat uitspreken loop ik naar de keuken. ik maak een koffie en nog geen seconde later word de deur open geswaait en zie niall, louis en nog andere mensen binnen lopen met jason achter hun. ik negeer ze en ga zitten en drink van mijn koffie teweil ik op instagram kijk. als ik toch voor me uit kijk zie ik dat Niall met een bezorgde blik naar me kijkt. waarscheinlijk door mijn rode ogen. ik negeer het en loop de keuken uit. '' aleyna?'' ik draai me terug om en zie dat Niall naar me toe komt. '' gaat alles goed met je?'' vraagt hij bezorgd. '' ja het gaat prima'' zeg ik kortaf. als ik me wil omdraaien trekt Niall aan mijn pols. '' Aleyna ik zie aan je ogen dat je geweend hebt, je weet je kan altijd bij me terecht, ookal kennen we elkaar niet mijn deur staat altijd open voor je.'' voor me klaar? staat hij altijd voor me klaar? waarom liegen mensen altijd!? niemand staat voor me klaar. wat hij net zei zou ik nooit geloven omdat het leugens zijn, leugens waardoor je valse hoop krijgt. hij tilt mijn hoofd omhoog en kijkt in mijn ogen. maar dat wil ik niet. ik kijk nookt in iemands ogen. want ogen zij veraders. je kunt zoveel zien in iemands ogen. ze kunnen je varaden wanneer jij eigelijk wel het laatste snoepje genomen hebt. ze kunnen veraden wanneer jij zegt dat je niet op die ene jongen verliefd bent. maar ze kunnen ook veraden wanneer je droevig bent. wanneer je gekwetst bent, wanneer je liegt of bedriegt. ik haat ogen, ik haat wat je kan zien in ogen.

i don't wanna dieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu