ik zit aan de rand van het zwembad en en kijk een beetje op mijn gsm. pff wat als iemand het opmerkt? nee niet aan denken. er spoken zo veel dingen door mijn hoofd. wanneer? hoe? waarom? elke maand, elke week, elke dag, elk uur en elke seconde zit ik met dit soort domme vragen in mijn hoofd. ik wil hier niet zijn, ik wil naar huis. thuis voor de tv chips eten met mijn moeder. net zoals vroeger, wenen om een of andere roman, lachen om een komedie, en schrik hebben voor een horor, om middernacht nog een pizza gaan uithalen omdat we honger hebben. samen het huis kuisen met het volume van het muziek op het luidste, als een gek op het strand staan dansen waar iedereen bij staat. die soort dingen mis ik, en het doet me pijn om te weten dat dat nooit meer zo zal zijn. ''Aleyna kom ook, we gaan in het groot zwembad daar achter? het water is heerlijk!'' zegt jason die ineens voor mij staat. '' nee dankje ik zit hier goed zo.'' zeg ik terug. '' ahh spijtig, moet jij weten. maar als je nog wilt komen, wij zijn helemaal daar vanachter'' zegt hij terweil hij naar een enorm groot zwembad wijst. '' oke is goed.'' antwoord ik nog terug voor ik op mijn gsm kijk.
================================
ik steek de sleutel in het slot en doe de deur open. ik doe de licht aan en het eerste wat me opvalt is een schaduw die acher de deur uitvalt. een raar gevoel sluipt me binnen, het is ondertussen al donker buiten. ''hallo?'' geen reactie. alleen de schaduw die beweegt. oke er is iemand in mijn huis. ik steek mijn arm uit naar de hoek van de deur om een paraplu te kunnen nemen maar verstijf wanneer ik iemand achter de deur zie verschijnen. '' hey''
===============================
heyyyyyyyy sorrryyyyyy dat ik al lang niet meer geupdated haddd sorrryyyyy
veel liefde voor julie!!! ❤❤❤❤❤❤❤
JE LEEST
i don't wanna die
Randomaleyna is een meisje die geen familie heeft buiten haar moeder maar haar moeder heeft long kanker en een opperatie kost zo een 900 000 euro maar dat gaat moeilijk als ze nogal arm zijn. aleyna doet er alles aan om aan geld te geraken maar dan ook...