Totul a devenit un cosmar

21 5 2
                                    

M-am ridicat putin ametita si mi-am adus aminte ca aceea lumina se afla in fiecare camera din conac.
Dar ea trebuia sa fie verde. Verdele arata ca creaturile mele inclusiv Slender sunt bune, iubitoare si afectoase si asta inseamna ca rosu inseamna ca sunt rele si o sa faca numai crime.
Ce ma fac???Cum s-a intamplat asta??? Si ideea e ca nu stiu cum sa le fac inapoi bune. Pentru ca eu am setat acel beculet cu lumina sa ameteasca, sa adoarma sau chiar sa omoare pe cel care-l atinge pentru a nu le face rele. Dar de ce nu-mi cunoaste amprenta??? Puteam sa mor??? Ce ma fac cu ei in libertate ??? Oare unde au plecat??? Dar fara sa termin fraza am fost intrerupta de ei.
Dar in loc sa vad acele creaturi simpatice am vazut niste monstrii.
Slendy: Hey Dawn!! Ce faci?
Eu: Pai...bn! spun eu putin speriata.
Jeff: Avem o propunere pentru tine.
Selly: Ori te alaturi noua sa facem multe crime ori mori.
Slender: Eu vroiam sa spun asta!
Dar in timp ce se certau ei , eu am luat-o la fuga. Am ajuns acasa. Acolo era Diana care plangea.
Eu: Ce-ai patit?
Diana: Fratele tau a devenit un monstru. Nu-l mai recunosc. Nu mai e acelasi elf mic si dragut.
A da am uitat si Ben s-a facut rau pentru ca si pe el l-am creeat. Am inceput sa-i povestesc totul Dianei.
Apoi a venit...

Scuze ca nu am mai scris de mult. Sper sa va placa!!!

VacantaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum