...

23 4 3
                                    

Si intra... intra Ben. Intai ne saluta politicos ,, Hmm nimic ciudat" apoi ne ameninta cu un cutit ,,Deci el inca are putina bunatate in el" .
O i-au pe Diana de mana si o trag la etaj ,, Mare greseala ". Acolo ii spun planul meu.
Eu: Diana, tu trebuie sa il aduci inapoi pe Ben cel bun. El mai are bunatate in el simt asta.
Diana: Si cum vrei sa fac eu asta?
Eu: Pai nustiu. Totul se afla in sufletul tau, daca tu il iubesti cu adevarat vei stii.
Diana: Bine. spune ea inspaimantata.
Ben intra in camera. El vine spre mine. Ridica cutitul si il indreapta spre mine. Se apropie. Nu mai am unde fugi. Ma prins. Totul s-a terminat.
Ben incepe sa-mi faca cicatrici cu cutitul.
Eu: Diana, poti s-o faci! spun eu cu durere.
Diana: Ben!!!
Ben se intoarce spre ea.
Diana: Ben, asculta-ma!! Stiu ca nu esti asa, tu esti un baiat bun. Tu nu esti un monstru revinoti.
Dar se pare ca asta nu ajuta. El in continoare imi zgarie mainile cu cutitul din ce in ce mai tare.
Diana: Scuze, Dawn! Nu pot sa o fac. Nu merge nimic. Scuze!
Eu: Spune-i din inima.
Simt ca nu mai pot, Ben incepe sa apese mai mult si deja mi-a facut multe cicatrici. Nu mai rezist. Simt ca mor.

Credeti ca Ben o va omora pe Dawn??? Spuneti-mi parerea voastra.

VacantaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum