BİTMEYEN EGO II

28 3 0
                                    

Ve hedefleri uğruna çevrendekileri tek tek elemeye başlarken hiç olmayacak olaylar patlak verir. Bu sefer sende hedeflerini tek tek değiştirirsin. Bu olanlar yeterince zor değilmiş gibi insanlar seni bu yönde eleştirmeye başlarlar sanki bizim bir yerlere gelmemizde yardımcı olmuşlar gibi bize muhalefet olmaya başlarlar çünkü yer yüzündeki tek hain ve suçlu sizsinizdir.Bunu asla o aptallara anlatamazsın koça bir hiçlikte kaybolurken herkes sizden intikam almaya çalışır.İnsanlar sizi yorar yavaş,yavaş öldürür sizi tabi bunun yanı sıra siz zaten paramparça olduğunuz için bir süre sonra sizi paramparça edenler size akıl vermeye başlar işte o an sizin en çaresiz olduğunuz andır. İnsanlar her fırsatta sizi eleştirmeye çalışır sürekli sizin açıklarınızı ararlar her fırsatta ve her yerde onları tatmin etmenizi isterler onlar,onlar,onlar siz sadece bir araçsınız sizi bir basamak gibi görürler ve sizin duygularınız fikirleriniz onların umurunda bile değildir. Fakat olan yine size olmuştur.Her zaman ki gibi siz alttan almaya çalışırsınız çünkü sizler yaradılışınız gereği bir kötülüğü uzun süre sürdüremezsiniz. Suçlu onlar olsa bile yine ilk adım sizden gelir bu durum kimi zaman bir avantaj olabilir dersiniz. Fakat bu sizin kendinizi tatmin etme yönteminizdir.Acı ama gerçek,bu tür olaylardan kendinizi biraz daha soyutlamak isterseniz çıtayı biraz daha aşağıda tutu,insanlara karşı olan beklentilerinizi düşürün derim. Fakat biz bunu asla yapamayacağız birbirimizden başka bizi anlayan da yok zaten. Herkes sizi anladığını idda eder ancak davranışları ve tavırları hiçte o yönde değildir işte tüm sorunda burada başlıyor bizi kimse anlamasa bizi anladım diye avutmasa bu kadar tükenmezdik. Tek bir çıkar yol var; Ya o karaktersizler artık yalan yere insanları avutmayı kesecek yada siz o insanların sözlerine asla iltimas etmeyeceksiniz.


"Tüm Telif Hakları Saklıdır."

"DB nin kaleminden" adlı blogdan alıntıdır.


BİTMEYEN EGO IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin