Bence gençliğin bir güzel yanı da aşık olmak. İşte ben bu zamanımı çok güzel yaşadım. En güzeliydi sanırım. Onunla olmak, onunla mutlu olmak, ona sarılıp, öpmek. Evet o, hayatımın en güzel zamanlarının adamı Demir. Başından başlamalıyım.
Aylardan Haziran, 6 Haziran 2015.
Benim için de, eminim Demir için de sıradan bi gündü. Facebook a girdim ve bi mesaj gördüm,Demirdendi tanışmıyorduk, "Merhaba" yazmıştı. Belli ki tanışmak için yazmıştı. Normalde cevap vermezdim her yazana ama allahın işi ki ona cevap vermiştim. Bende "merhaba" dedim ve konuşmaya başladık. İlk gün böyle geçti, ertesi tekrar "günaydın" mesajıyla uyandım. Onunla konuşmak beni mutlu etmiyordu, hiç bişey hissetmiyorum. Çünkü başkasını seviyordum. Onunla sadece konuşmuş olmak için konuşuyordum kısacası. Derken bu şekilde 4 gün geçti. Sabah akşam, gece gündüz biz sürekli konuştuk. En sonunda yazmadık birbirimize. Niye bilmiyorum, ama cevap vermedi bana. Boşverdim, geçtim. Çünkü umrumda değildi, onu sevmiyordum. Bi gün tekrar yazdı, 1 hafta sonra falan sanırım. Yine konuşmaya başladık. Sonra yine bitti, ve en sonunda bi gün yine yazdı. Bu sefer numaramı istedi ve sms ten konuşmaya başladık. Bi süre sonra bana, benden hoşlandığını söyledi. Çok şaşırmıştım, hiç beklemiyordum. İlk başta inanmadım, ama daha sonra inanmam gerektiği düşündüm. Çünkü gerçekten böyle bişey var gibiydi. Ve biz 2 ay boyunca konuştuk. Ama aralıklarla 10 konuşsak, 3 gün konuşmuyorduk. Ama bende hala bişey yoktu. Ben Berke'yi seviyordum. Hemde uzun zamandan beri. Tabi Berke de bi başkasını. Çok üzmüştü beni. Hep kırdı, canımı yaktı. Neyse konumuz Berke değil, Demir. Demir beni seviyordu, hissediyordum. En sonunda bi gün uzun bir mesaj attı, beni sevdiğine dair. Bende hemen WhatsApp kız grubunda dedikodusunu yaptım, "kızlaaar, uzun mesaj attı napıyım?" itemli. Kızlarla konuşup olumlu bi cevap vermeye karar verdim. Buna hazır değildim. Aslında pek umursamıyordum Demir'i. İşte o gün sevgili olmuştuk, 5 Ağustos 2015. Mutluydum, beni mutlu ediyordu sanırım. 15. günü olmuştu ilişkimizin, ve onu aldattım. O günden sonra vicdan azabından olsa gerek, ona sımsıkı sarıldım, daha çok bağlandım. Ve sanırım artık bende sevmeye başlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aylardan 5
ChickLitMerhaba arkadaşlar, ben Hanzade. Hayatımda önemli yer edinmiş bir olayı anlatmak istiyorum.