Зараз 23 37
Я лежу в ліжку. А в середині так погано . Спати зовсім не хочеться. Больно так не фізично,а якось психічно. Це коли тобі так не має чого сказати. Ти просто лежиш і плачеш,насправді не знаєш причини цього. А потім ти ще включаєш таку музику,щоб закінчено себе добити. Ну так буває... Можливо,через те що ми підлітки. В школі я завжди усміхнена,і всі вважають мене дуже веселою людиною,але ніхто не знає щл насправді. І найгірше що ніхто не хоче дізнатися. А всім пофіг. Заоах такий час,що кожен сам за себе. і це неправильно,ну я так думаю. Ніхто не знає ,як ти плачеш тихенько вночі,бо нема людей,які тобі справді потрібні,крім батьків звісно. Немає людини,яка завжди підтримає тебе,не зважаючи на твій вибір. І цій людині зовсім не важливо,яка ти ,яка твоя зовнішність,твій стан,твоє бабло. Не я не жаліюсь, з мене ніхто не знущається за мою зовнішність,бо я не особо страшна і не жирна. Такшо я не за це. Просто людям завжди важливе щось тупе. А мені взагалі на все....
Розкажу про себе
Недавно мене покинули дві найважливіші людини. Це було найбольніше. Я не за батьків.
Це була моя н.п.
Якій я довіряла все що можна було так. За короткий час я з нею дуже здружилася,дуже дивно стало. Вона мене завжди підтримувала ,як і я її. Звичайно,кожного дня ми ходили разом. І я знала абсолютно все що відбувалось в її житті. Ну нам було весело двоє. До того ж ми ніколи не сварились . Все взагалі було ІДЕАЛЬНО. Но нещодавно. Вона зробила те,що я не очікувала.Після тої туси,вона мене кіданула . Було дуже обідно. Причина-така що я гуляла з одними дівчатами,яких вона не любить. Тоді було капец. Добре що я залишилась не сама,зараз я з Дін і Катьою. Ну це просто....
Тепер ще одне
19 -на день Миколая я гуляла з одними хлопцями. Ми пили і я була трохі не в собі
Мені дуже сподобпвся один паца. Я йому вроді тож. Просто я лежала в нього на плечі,дихала в шию ,¤в губи. Це просто не описати. Було дуже круто. На наступний день ми були норм і сказали двоє ,що не віжмовляємося від своїх слів . Ми з нашими друзями багато гуляли. Він подобався ще більше. Но ми не зустрічалися. Всі мене так запевняли як ти можеш його♥ він ж такий,такий...А мені він особливий . Ну там багато чого сталося. Але одного дня мій друг побив того пацу. Ну була деяка причина,не за мене. Він якось злякався,чи як про це сказати. Більше він не приходив гуляти. Ну якось так. Я більше його не бачила. І.....
Я все ще думаю. Ну кароч ці дві людини так зі мною. Добре я переживу,я ж сильна.
Сильна -зовні,всередині -спустошена. Але я справлюсь
Просто в 13 років я якось не планувала так проживати всі дні.
Бо це напевно найкращі роки в житті. Всі так кажуть.
Я не п'ю ,я отмечаю
Каждий день что по тебе скучаю.