Medya:Kuzey Demrenoğlu
Allah kahretsin ! Araba çalışmıyor şimdi ne bok yiyeceksin Aylin ? Nolmuştu simdi bu lanet olası arabaya yahu ! Sanırım benzini bitmişti . Hızla arabadan indim topuklu ayakkabılarıma ve mini -servet ulan servet bu elbise- elbiseme aldırmadan ormana doğru koşmaya başladım . Ayağım yamula yamula , düşe kalka nereye gittiğimi bilmeden koşuyordum . Biliyordum nereye kaçsam beni bulacaktı o moruk mafya bozuntusu ! Hey öyle bakmayın yakışıklı ve karizmatik mafyalardan değil bu . Kafayı benle bozmuş ellili yaşlarında bir herif yahu ! Beni Amerika'ya tatile geldiğime pişman etmişti herif . Keşke iş yerindeki o ödülü kazanmasaydım diyorum abi kendi kendime !
İlerde küçük bir ev gördüğümde mutlulukla gülümsedim daha hızlı koşmaya başladım . Evin -küçük döküntü bir ağaç ev- kapısına geldiğimde kapıyı çalmak üzere kapıya vurdum fakat kapı yere yığıldı ulan bildiğin yığıldı ! Ağzımdan küçük çığlık kaçtığında ağzımı aynı hızla ellerimle kapadım . Umarım moruk mafyanın psikopat adamları duymamıştır .
İçeriye yavaş adımlarla ilerlediğimde iki kapı olduğunu gördüm . İlk önce soldaki kapıyı açıp içeriye bir göz attım . Yerlerde içkiler , cipsler , kolalar ve kahve lekeleri her bok vardı anlaşılan !
Odadan çıkıp sağdaki kapıya doğru ilerlemeye başladım . Dikkatli dinleyince içeriden sanki sesler geliyordu . Yaşasın ! Kurtuldum derken sesler dahada belirginleşmeye başladı .
" Süpersin bebeğim geliyorum ! "
" Kuzey ! " bir kızın edepsizce inlemesi kulaklarımı doldurdu.Ne olduğunu anladığımda gözlerim büyüdü . Çığlık atmamak için ellerimle ağzımı kapadım . Ne terbiyesiz herifti bu böyle ! Ya kıza ne demeli ormanın ortasında tövbe tövbe . Anan baban bekler kızım evde bu ne hal yani ? Kuzeymiş igrencsiniz Allahım ! Tabi elin gavuru ne beklersin ki ! Gerçi Kuzey mi demişti o ? Herif Türktü sanırım , Türklerin yüz karası yemin ederim. Bende durmuş bunları düşünüyorum yürüsene kızım .
Aklım başıma gelince harekete geçtim . Ses çıkarmamaya çalışarak çıkışa doğru yürüyordum . Ayağım sarı kapaklı içki şişesine takılana kadar tabii . Ağzımdan tiz bir çığlık çıktı . Allahım bugünlerde neden bu kadar çok çığlık atıyorum neden ? diye kendimi sorgulamaya başlamıştım bile.
Yerden kalkmaya çalışırken sağdaki kapı sertçe açıldı içerden sadece iç çamaşırı olan kaslı maslı yakışıklı bir şey çıktı . Anında gözlerimi kapadım . Sessizce mırıldandım .
" Terbiyesiz herif seni ! "
Merhaba!Ben Esra.Yeni bir hikaye yazmaya karar verdim.Bu bölüm hikayeme ait ufak bir kısım,sizlerle paylaşmak istedim.Çok tecrübeli sayılmam fakat yazmayı seviyorum.Destek olursanız sevinirim.Destek olup,olmayan herkese çok teşekkür ediyorum kocaman öpüyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÖN
ChickLit''Ben senin gelebileceğin yön olurum sen beni aydınlatan ışığım.''-Kuzey Demrenoğlu