BANA KAHVALTI HAZIRLAMIŞ

39 1 0
                                    

1 ay sonra;
Uyandigimda saat sabahin sekiziyde,karnim buyumeye baslamisti....Bebegim icimde haraket ediyo,bazende gece vurmaya başliyordu. Canimi cok aciyiyordu. Berk yanimda birden belirince ciglik atmama neden oldu. O da eliyle agzimi kapatip "Neden bagriyorsun hatun,benim"dedi bende "birden yanimda belirince ..." o da "tamam hatun tamam korkma"...
Asagiya indigimde sofraya baktigimda ben şok ben ölü ben vefat ...
Kahvaltiyi bitirdikten sonra, agzim dolu ve yagli bir sekilde dudagina bir buse kondurdum ve o da benim taklidimi yaparak dolu ve yagli sekilde dudagima buse kondurduktan sonra ayni anda gulmeye basladik ...
Sofrayi topladiktan sonra bana "seni cok seviyorum!"dediginde bende "BENDE!!!" diye bagirdigimda dudagima yapisti...
Aksam oldugunda yataga gectim tam uyuyacakken bogazima yapismis maskeli birisini gordum ...
Berk kapiyi acip girdiginde adami ustumden alip yumruklari adam berke yumruk atarak pencereden kacti ve berk yanima gelip "iyi misin guzelim bu pislik bisi yapti mi sana?" dediginde bende "yok iyiyim biraz nefesim gitti de sen iyimisin? Kotu vurdu sana o herif." "Yok bende iyiyim " deyip dudagima yapisti oyle narin dokunusu vardi ki ....

AŞK=BİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin