1-stranger?

19 2 3
                                    

"Evet arkadaşlar. Bugün aramıza yeni bi arkadaşımız katılacak. Fakat biraz yabancılık çekebilir. Lütfen onunla iyi anlaşmaya bakın."

"Yabancılık çekmez hocam bizim aramızda! Merak etmeyin!" dedi Çağan sırıtarak. Grup arkadaşları ona gülerken biz göz devirmiştik. Salak bu çocuk. Cidden salak!

"Çağan! Öyle değil. Başka bi ülkeden geliyor. Yani yabancı." dediğinde sustular. Adamı böyle sustururlar.

"Şimdi herkes doğal davransın. Farklı bi kız. Farklı tepkiler verebilir."

"Kız mı!?" dedi Ayaz şaşkınlıkla ama sırıtarak. Bu işlerine geldi gibi. Yavşak.

"Evet. Şimdi-"

"Nasıl farklı tepkiler?" dedim merakıma yenik düşerek. Öğretmen yeniden ve son kez sabırla cevap verdi.

"Görürsünüz Kanatçım. Şimdi herkes sessiz olsun." dedi ve kapıya doğru yürüdü ve kapıyı açtı.

"Gel Aswangçım."

Aswang?

▪▪▪

"Benim yanım boş. İstersen gel!" diyerek yana kayıp Atakanı düşürdü Çağan.

"Mal mısın oğlum!? Yabancı kız!" dedi ve ayağa kalkıp Aswang'ın yanına gitti Sarp.

"Hello! My name is Sarp. I am very yakışıklı. You are very güzel. Bence biz birbirimiz için yaratıldık." sınıf kahkahalara boğulurken ben hepsinin mallığına gözlerimi devirdim.

"Oğlum senin ingilizcen kaç?"

"Şuana kadar en iyi notum 34 hocam. İlerletiyorum ama. Merak etmeyin." bunun üzerine hoca da gözlerini devirdi.

"Sarp. Aswang İtalya dan geldi. Ama-"

"Türkçe biliyorum." dedi Aswang. Sesi çok güzel ve yumusaktı. Ama görüntüsüyle alakası yoktu. Simsiyah uzun saçları, bembeyaz teni, kıpkırmızı dudakları vardı. Güzel bi kızdı. Herşeyi doğal gibiydi ama inanılmazdı. Siyah bi t-shirtle siyah şortu vardı. Belinde kırmızı kareli bi gömlek bağlanmıştı. Siyah botları vardı ayağında. Spor tarzıydı. Bileklikleri yüzükleri ojesi. Çoğu şeyi siyahtı. Ve dövmesi. Kelebek dövmesi vardı. Omzunda. Siyah bi kelebek.

"Hocam Aswangla daha iyi tanışabilmemiz için bizi bu ders serbest bırakacağınız için teşekkürler." dedi sınıfın zekisi Emre. Hoca bişey demeden sınıftan çıktığında Aswangta sınıfa baktı ve benim yanıma geldi.

"Oturabilir miyim?"

"Tabi." dedim. Oturdu. Hemen herkes başımıza toplandı.

"Merhaba ben Çağan. sınıfın en yakışıklısı." dedi ve elini uzattı Çağan. Aswangın kulağına yaklaştım.

"En salağı da derler." dediğimde gülümsedi ve kafasını salladı.

"Ne dedin kıza!? Bak eğer kötü birseyse senin ne boklar yediğini de anlatırım." dediğinde rahatça sıraya yayıldım.

"Anlat."

Dediğimde derin bi nefes alıp Aswanga baktı.

"Lan sen ne bok yedin ki!? Oğlum bişey diyin aklıma gelmiyo. Yoksa vardır eminim." derken arkadaşlarına bakıyordu ama onlarda bişey bilmiyordu.

"Kanat hiç birşey yapmadı Çağan. Kes sesini istersen." dedi Kartal. Arkamda napiyordu ki!?

"Bu da Kartal, Aswang." dedim ve Kartalı gösterdim.

_Siyah Kelebek_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin