2-huzur...

15 1 1
                                    

"Aswang! " diyerek sıkıca sarıldı Petek. Bizim sınıf koridorun sonundan yürüyerek geliyordu.

"Şükürler olsun iyisin! " dedi ve bana baktı.

"Onu nerde buldun Kanat.?"

"Bodrumdaydı. Su borularının olduğu tarafta."

"Ben oraya bakmıştım." dedi Pınar şüpheci bi tavırla.

"İyi bakamamışsın." dedim. Yalan söylediğimi pek kimse anlamadı. Az sonra hep birlikte kantine gittik.

"Aswang, bu Kaplan. Canımız kanımız kardeşimiz." dedi Petek gülerek. Kaplan gülümsedi.

"Bu Kartal. " dedim yanımda oturan telefonuna gömülmüş Kartalı göstererek.

"Bu Petek." dedim Peteği göstererek.

"Bak karşı masa da birşeyler çizen çocuğu görüyor musun? O da Çakır. Çok iyi bi insandır ama pek fazla konuşmaz." dediğimde Çakıra bi süre daha baktı.

"Selam millet!" diyerek yanımıza geldi Çağla.

"Bu da Çağla. Çakırın ikizi. Aksine çok delidir Çağla. "

"Saçların çok güzelmiş. " dedi Aswang. Gerçekten saçları çok güzeldi. Uzun ve maviydi. Mavili pembeli. Boya ama Çağlaya yakışıyordu.

"Teşekkür ederim canım. Senin ki de güzelmiş. Adın ne?"

"Aswang." dedi.

"Vays! Cool sen! Yabancı ha!? İyiymiş ya. Bak hemen kanım ısındı sana. Şarkı da söyler misin? " dediğinde Çağla , Aswang başını salladı.

"Ooo süper! Grubu kurdum ben! Bak şimdi sen solistimiz olursun , ben zaten bateri çalıyorum , Petek piyona da, Kanat gitar da , Kaplan da gitarda. Ha bide Kartal ve Çakır var. İlk hayranlarımız. "

"Hey! Beni de unutmayın! " diyerek yanımıza geldi Yıldız.

"Buda hayranımız tabii ki. Yıldız sen de baskılı t-shirt ayarla kanka."

"Okey." dedi Yıldız ve Aswanga baktı.

"Ben Yıldız." dedi ve elini uzattı. "Bende Aswang." diyerek elini tuttu ve sıktı Aswang.

"Nerden geliyosun?"

"İtalya." dedi Aswang.

"Bonjour" dedi ve güldü.

"O Fransızca çok zeki." dedi Kartal gülerken.

"Ben denemek için söyledim zaten." dediğinde hepimiz ona gülüyorduk.

"Ciao!" dedi Aswang gülümseyerek.

"Peki. Ciao Aswang." dedi Yıldız da ve diğer masaya baktı.

"Çakır!! Gelsene buraya." dediğinde hepimiz Çakıra baktık. Elindekileri aceleyle topladı ve yanımıza geldi. Aswangın yanına oturdu.

"Çakır bu Aswang."

"Memnun oldum." dedi Çakır elini uzatarak. Aswang da güldü ve Çakırın elini tuttu.

"Bende. Ne ciziyodun?" dedi Aswang.

Çakır bianda durdu ve kıpkırmızı oldu. Sonra bana baktı ve yeniden Aswanga baktı.

"Özel."

"Peki" dedi Aswang.

▪▪▪

Aswang'tan...▶

_Siyah Kelebek_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin