4-balo!?

8 1 1
                                    

Multimedya da Petek var. İyi okumalar..

Aswang'tan...▶
"Yetti artık! Gerçekten yetti! Nedir bu kızın senden çektiği??!" diye bağırdım. Kaplan sadece sessizce oturuyordu.

"Kaplan. Eğer sevmiyceksen bari ona dokunma! İnciye de söyle uğraşmasın! Sende Peteğe sakın bi daha vuruyum deme!? Yoksa çok kötü olacak herşey!" dediğimde hızla kalkıp gitti. Bende yatağa oturup saçlarımı karıştırdım.

"Tamam Aswang. Sakin ol. Boşver şimdi onu. Sen şu Giray meselesini düşün!" dedi Çakır sırtımı sıvazlıyarak.

"O salağın da..." dedim sinirle.

"Sakin ol yabancı. " dedi Yıldız gülerek.

"Benim adım Aswang. Bende Türküm. Yabancı demeyi kesin bana!"

"Atarlı Aswang. Sana da bişey denmiyo!" dediğinde iyice sinirlenmiştim.

"Kızım dikkat et! Ağzın yamulur!" dedim yakalarından tutup kaldırırken.

"Görelim! Zeki şey!" dediğinde son damlaydı.

"Kızlar kesin! Kavga yok! Bir sürü bela var zaten başımızda! Yeter!" dedi Kartal ama bilmiyordu ki onun demesi gsçirmeyecekti sinirimi.

"Noluyo be! Nesin sen!?" diye bağırmaya başladı Yıldız.

"Noluyo Yıldız?" dedi Çağla benden kurtarmaya çalışırken.

"Gö-gözleri. Kı-kırmızı oldu? Kırmızı lan bu kızın gözleri! " dedi korkarak yere yapışırken.

"Aswang kendine gel!" dedi Kartal beni sakinleştirmeye çalışırken. Ama hepsi boşa!

"Sen istedin bunu!" dedim Yıldıza doğru yürürken. Yıldız yerde geri geri gidiyordu.

"Aswang! Tamam! Geçti!" Kanat gelmişti. Koluma dokunmuştu. Herşey geçmişti. Kanatla Petek dışarı çıkmışlardı bu yüzden Kartal, Eralp, Çakır, Çağla ,Yıldız ve ben Peteğin evindeydik. Az önce de Kaplanı kovmuştuk.

Hızla Kanata sarıldım.

"Tamam geçti.."

"Şeytan bu kız! Kırmızı oldu gözleri bana bakınca! " dedi Yıldız ve hızla odadan çıktı. Ardından Eralpte gitti.

"Aswang noluyo? Kırmızı göz ne alaka?" dedi Kartal beni oturturken. Hepimiz oturduk. Kanata baktığımda başını gülümseyerek salladı. Bende derin bi nefes alıp anlattım herşeyi.

"Vay anasını be!" dedi Çakır.

"Oha lan! Cool sen! Hem yabancı hem kırmızı gözler! Ya bak yeniden kanım ısındı sana!" dedi Çağla omzuma vururken.

"Demek ki sana bi daha bulaşmıycaz. Adam öldürdün mü peki?" dedi Kartal.

"Birini ağır yaralamışım eskiden. Ama iyileşti. Zor aldılar elimden. " dedim gülerek. Hepimiz gülüyorduk.

"Dur ben sana bi dövüş ayarlıyım!" dedi Çağla sırıtarak.

"Başka yetenek var mı?" dedi Çakır. Güldüm.

"Bi tane daha var aslında."

"Ve bunu bana söylemedin?" dedi Kanat alınmış gibi yaparak.

"Sormadın ki. Bak Çakır ne güzel sordu. " dediğimde Çakır başını öne eğerek güldü.

"Hadi göster! Ama benim üzerimde değil." dedi Çağla.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

_Siyah Kelebek_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin