Öncelikle hikayemizin kahramanlarını tanıtalım
SERA:Sera çok güzel bir kızdır.Saçları sarı ,gözleri mavi,beyaz tenli bir o kadarda vicudu mankenlere taş çıkaracak kadar güzel zeki bir kızdır.Annesiyle babası ayrı olduğu için bazen annesinde bazen babasındadır ama okul zamanlarında bir tek hafta sonları babasına gider.Babası zengindir annesinin durumu ise normaldir annesinin erkek arkadaşı var babası ise bir çok kadınla takılıyor saten annesiyle babasının ayrılma nedenleri babasının annesini aldatmasıydı annesi fazla üzülmeyince serada üzülmedi ikisinide hayla aynı eşitlikte seviyor. Sera 18 yaşında lise son sınıf okuyor durumu iyi olmasına rahmen normal liselerde okumayı tercih ediyor zenginlerin ne kadar kendini beğenmiş ve arkadaşlarıklarınında bir yere kadar olduğunu bilmesiydi saten bu okulda en iyi arkadaşları var gayette samimiler.cemre ve esma ikiside kardeşi gibi seviyor.....................................................
CEMRE: 18 yaşında Beyaz tenli, kumral saçlı, kahve rengi gözlü bir kız çok konuşur çok soru sorar esmayla sera en yakın arkadaşlarıdır canındanda çok sever.Güzel kızdır herkezle çok çabuk kaynaşır dersleri çok iyidir okuldan burs alır maddi durumu normaldir.
......................................................
Esma:18 Yaşında kahve rengi saçlı,kahve rengi gözlü gmzlü bir esmer güzelidir az konuşur öz konuşur annesiyle babası şehir dışında olduğu için abisiyle tek başına yaşar abisinin adı cenk oda yeşil gözlü uzun boylu kaslı bir okadarda yakışıklıdır birazda çapkındır zenginler ama esmanında ailesi sera gibi düşünüyor kızının zenginler arasında huyunun bozulmasından korktukları için normal okula veriyorlar eğliyeti yok arabası var ehliyet sınavını bir türlü geçemedi.
NNOT:çok yazım yanlışım var biliyorum ama siz anlıyorsunuz ne yazmak istediğimi saten ;) birde bölümlerim çok uzun kısa tutmaya çalışacağım