1.Bölüm

623 15 0
                                    

Sera her gün olduğu gibi sabah erkenden kalktı sebebi okulla giderken  esmayala,cemreyi evden  kendisinin almak istemesiydi .duşunu aldıktan sonra saçlarını yaptı hafif makyaj yaptıktan sonra  annesine ben çıkıyorum dedi. Anneside tamam kızım ben biraz daha uyucam   demesiyle annesinin yanağına bir buse kondurdu  evden çıkmak için kapıya yöneldi bu gün ayakkabılarımdan hangisini giyinsem diye düşündü  siyah hafif topuklu çizmesini giyinmeye karar verdikten sonra ayakkabılarımıda giyinip evden çıktım ilk önce cemrenin evine gittim cemre uyanmış hazırlanmıştı bille cemreyle öpüştükten sonra arabaya helle şükür binebilmiştik esmanın evine gitmek için arabayı çalıştırdım müziğide son ses açtık cemreyle bağıra bağıra şarkı söyledik insanın enerjisini böyle atması süper bir şey derken esmanın evine geldik bile cemreyle indik arabadan esmanın evi çok güzeldi iki katlı  havuzlu kocaman bahçesi bağçıvanı vede hizmetlileri vardı annesi babası yanında olmadığı için annesi tutmuş onları içeri girdikten sonra büyülenmemek elde değil her gelişimde bayılıyorum benim babam benim şımarmamı istemediği için bir arabayla yetiniyordum ama esmanın odası odamı desem saraymı kocaman dev televizyonu leptopu yatağı ikikişilik, dolabındaki eşyalar ise çeşit çeşit banyosu desen kaç çeşit şanpuan var banyo köpüğü daha neler neler biz odasına geldik biraz gülüştük eşyalarına baktık beğendiğimiz olursa bizimde kulanmamıza izin veriyor çünkü biz kardeşiz odadan çıktık alt kata  indik kahvaltı harzırdı bile kahvaltıya oturduk kahvaltıda bir kuş sütü eksikti esma bu gün okula gitmesekmi dedi.bende kızımya okulu eke eke sınıfta kalcaz okulun sonlarına doğru hiç gitmeyiz dedim cemre ise çok dersi dinliyorsunya okula gidelim diyorsun dedi hepimiz güldük o sırada esmanın abisi geldi.ooo kızlar nasılsınız dedi gülerek cenk.iyiyiz sen nasılsın diye atladı bizim cemre saten cenki görünce bu kıza bir şeyler oluyor derken cenkte iyiyim güzellik dedi tebessüm ederek  cemrenin yüzünde güller açıyordu gülmek çok yakışıyor gerçekten bu kıza ardından kahvaltı bittikten sonra esma abi biz okula gidiyoruz dedi.cenkte ben bırakayımmı okula sizi dedi bende hiç dururmuyum tabi yok saol benim arabayla geldim ben götürcem kızları dedikten sonra sırıttım ehliyetim var havasındayım haylaa tamam canım başka gün bırakırım ozaman diyerek güldü gerçektende yakışıklı bir adam cenk ama sanırım cemre seviyor cenki ondan göz ucuyla bile bakmam sakıncalı derken evden çıktık okula geldik bile bizim arabada son ses müzik tabi okuldaki her kez bize bakıyor cemre kapa kız şu müziği diyerek tısladı bende tamam tamam be diyerek cevap verdim okula girdik parkettim arabayı okulun park yerine tabi sınıfa çıktık sınıfa ilk gelen biz olmuşuz tabi en arka sıraya oturduk cemrenin sırası benim önümde esmanın sırası cemrenin önündeydi tabi öğretmenler öyle uygun görmüşler yanlarımız ise boş  ama ders zilli çalana kadar birlikte oturuyor dedikodu yapıyorduk ders zilli çaldı hepimiz yerimize oturduk en arka sırada tabi ben oturuyordum matematik öğretmeni geldi genç erkek öğretmen 26 yaş vardır.yakışıklıda gerçiğ beni ilgilendirmez ama sınıfın kızları bayılıyor öğretmene bari müzik öğretmeni olsaymış karizması matematikle gidiyor diye düşünürken kapı çaldı  içeri üç tane serseri gibi duran yakışıklı ama giyimi güzel erkekler geldi biri bana baktı gözlerimi kaçırdım niye bana bakıyorsa salak diye geçirdim içimden  öğretmen Aras,eymen,ceyhun bu üç arkadaşınız artık bu sınıfta okuyacaklar gençler boş yerlere oturun dedi öğretmenler bizi sevmiyorlarmı acaba boş birtek bizim yanımız var derken aras benim yanıma oturdu.
ceyhun cemrenin yanına oturdu eymen ise  esmanın yanına oturdu esnayla cemre bana ters ters baktı allahımya sanki ben otuturdum yanlarına öğretmen aras bu sınıftada olay çıkarmayın dedi demekki daha öncedende bizim okulda okuyormuş açıkçası yakışıklı çocuk ama tabi ilk sınıfa girdiğinde görmüştüm bir dahada bakmadım ama insan hisseder ya aras banamı bakıyor derken naber güzelim ben aras dedi bende ters cevap verdim tabi ben senin  nerden güzelin     oluyorum dedim  aras ise sırıtıyordu ne tuhaf çocukya ben tersliyorum o ise bana sırıtıyor derken tennefüz zilli çaldı kalktım sıradan cemreyle esmada kalktıktan sonra ne salak hocalarımız var bizi ayırdılar yanımıza bu salakları koydular dedim cemreyle esmada beni onayladılar kantine gidelim susadımya su alalım dedi cemre tamam dedik esmayala kantine gittik araslarda ordaydı  bana pis pis sırıtıyordu salak dedim bağırarak bunu duyan aras hemen yanıma geldi sen kime salak diyon lan dedi herkez bize bakıyordu açıkçası yanıma gelmesini hiç beklemiyordum

esma:salak değilsen ne sırıtıp duruyon

aras:sanane lan istediğime sırıtırım

esma:ama bana sırıtamassın
aras:sırıtırım bak sırıtıyorum 

denesiyle ben bir tokadı yapıştırdım  arasın surat ifadesi değişti çok kötü bakıyordu gözlerinden lav çıkar gibi bakıyordu yeşil gözleri korkmadım da değil açıkçası kızlar yanıma geldi aras cemrenin elindeki su şişesini alıp kafamdan aşağıya döktü herkez gülmeye başladı rezil etmişti beni bütün okulun içinde arkamı dönüp gittim son derse girdik artık kağıda sen bittin oğlum yazdım arasa doğru çevirdim aras hiç modunu bozmadan kağıda ne yapçaksın sabırsızlıkla bekliyorum yazdı çıkış zilli çaldıktan sonra kızlarla toplandık arabaya bindik kızlar intikam alacağız yarın sabah en erken okula biz geleceğiz kapın üstündeli dolaba bir kova su koycaz içeri girincede ipi çekip kafasından aşağa dökülcek benle uğraşmak neymiş görcek o zavvallı aras evelerimize dağıldık annem yemek hazırlamış yemek yedikten sonra kızlarla telefonda pilanlarımızı daha net açıkladık sonrada uykunun kollarına attım kendimi

KORKMA KALBİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin